Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2011-12-19 00:21:13 följande:
    Jag lyder ditt råd och går och lägger mig.

Är det okej med dig om jag tar med dig i mina drömmar? PM kan få vara med också. 
    Lät som en intressant dröm hmm.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 00:23:06 följande:
    PM, jag litar väldigt mycket på både Agri å och... Det känns inte som att de delar din uppfattning om att du är snäll och ordentlig?

Men å andra sidan brukar Agri anklaga mig för att inte vara oskyldig vilket är helt felaktigt så jag är inte säker på trovärdigheten i hennes uttalanden...
    Agri går inte alls att lita på. Det borde du väl veta vid det här laget. Enda änglalika hos henne är avataren.

Jag tror du är väldigt oskyldig.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 07:13:44 följande:
    Kim Jong Il är död!

Och här kommer en tribute;

kimjongillookingatthings.tumblr.com/
    Hmm undras om jag har kvar min bok med Kim Il Sungs skrifter. Den store ledarens ännu större fader. Nordkorea är en av världens mest absurda diktatorer.

Såg en väldigt intressant dokumentär för något år sedan. Handlade om amerikanska soldater som hoppat av(!) till Nordkorea under koreakriget. Någon som sett den?

I alla fall de användes så klart i NK i propaganda själ. De levde väl rätt priviligierat. Men det mest absurda i dokumentären var berättelsen om en av de andra avhopparna (inte han som var huvudpersonen i berättelsen och den som blev intervjuad). Han hade fått "tilldelat" sig en japansk hustru. Henne hjade nordkoreanerna typ kidnappat från en båt. Med avsikten att de skulle avla fram spioner.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 07:54:50 följande:
    Jag slår vad om att han dog knullandes...
    Det är rätt sätt att dö på. Då hamnar man nog i Valhall tror jag (är ju lite otidsenligt att dö i strid).

En död i skönhet är att på 85 årsdagen, när man fört en skön blondin i valsen,
    dricka vin ur hennes skor och sen helt betagen, få hålfotsinlägget i halsen!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 09:17:46 följande:
    Jag försökte mig till och med på att googla dokumentären (utan framgång haha), det låter absurt och härligt intressant. Om du kommer på vad den hette får du gärna säga till.

Absurt ja, en synonym till NK. Jag tycker att det är smått fascinerande. 
    Här hittade jag något om den:

http://www.cbsnews.com/2100-18560_162-2398580.html?tag=contentMain;contentBody
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-19 09:31:39 följande:
    Haha ja byt ut blondin mot brunett! Iofs är jag en fejkbrunett, men ändå...
    Du är inte blondin och fejkbrunnet. Vad är din egentliga hårfärg då? Rödhårig?

En gång i tiden fanns det ett säkert sätt att avgöra en kvinnas naturliga hårfärg. Men det är svårare numera.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 09:32:07 följande:
    Hmm... Du kan ha rätt där. Att dö knullandes är ju verkligen att kämpa för en god sak, sina rättigheter och att dö med fanan i topp. Kan tänka mig att både Särimner och Heidrun kommer att välkomna med öppna armar och ta hand om det som finns kvar av den stackars utslitna kämpen...
    Heheh, just det ja. Nu är vi tillbaka med det där om vikingar igen .
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 12:46:42 följande:
    Hej Agri!

Tror du verkligen att tomten kommer till dig i år? Obestämd  
    Jo Naughty Santa. Han som frågar "Finns det några stygga flickor här?"
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-19 13:32:57 följande:
    Finns han verkligen???   Han har aldrig kommit till mig? Till mig kommer bara den där tjocka rödklädda som har lite ont i ruggen och vill ha en sup?
    Oh ja. Det har jag hört från säkra källor. Han är inte rödklädd dock (men kan få flickor att bli röda av rodnad både här och där). Gillar en sup gör han dock (gärna lite skumpa i sängen). Istället för att slänga omkring med en säck så slänger han omkring slynor.

Ögonen tindrar på de stygga små flickorna när han drar fram sitt hårda paket.

Har jag hört altså. Kan vara en skröna dock.
Svar på tråden Trash-tråden