Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Jag är föresten Birger Jarl, bara så ni vet. Nalle Passade på att byta användarnamn till lille Birger eftersom jag tycker det ser gulligare ut.

• lille Birger
    och skrev 2012-01-22 13:30:10 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Birger: ypperligt val av nick, särskilt i kombination med din avatar, känns liksom helvettigt. Solig 
    Tack! Det var inget jag tänkt på, men visst är det så att jag känner mig väldigt liten och nätt brevid en sån där stor tantrumpa. Nalle
  • lille Birger

Jag såg en snygg tjej häromdagen. PÅ bild alltså, inte på riktigt.

• lille Birger
    och skrev 2012-01-22 18:43:29 följande:
    Hej!

Jag har inte gjort någonting, bara sovit. 
    Vad mysigt. Baby
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-22 18:19:11 följande:
    hej lille birger!
    ... hej Skäms

Ååh, nu känner jag doften att pannkakor som mamma har stekt! Det är bara för mig att tassa ned till nedervåningen och äta.
  • lille Birger

Jag blev alldeles proppmätt av pannkakorna! Fick även sylt på kinderna. Glad

• lille Birger
    HäxanSurtant skrev 2012-01-22 20:53:19 följande:
    Ge mig!!! Jag vill också ha din mammas pannkakor, sen kanske jag kan få dig till efterrätt
    Mamma har sagt att jag får bjuda hem 1-2 kompisar på fika eller lunch om jag vill. Jag får bjuda flickor.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-22 22:32:58 följande:
    Och, klart vi vill ha besök framför brasan!
    Jag ska göra varm choklad med grädde till dig och när du tröttnat på det så bastar vi!
    Jag börjar skolan i morgon så jag har också gjort varm choklad, och packat ned i ryggsäcken. Har även smörgåsar med jordnötssmör att smaska på imorgon, så jag slipper gå hungrig. Solig

Undrar vad jag kommer få för klasskompisar den här terminen. Drömmer
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-22 23:26:28 följande:
    Är du inte lite sent ute på terminen Birger??? Eller får du gå i specialskola för väldigt speciella gossar?
    Det är vanlig skola. {#emotions_dlg.flower}

Jag har även tagit fram kläder som jag ska ha första skoldagen, det blir en blå nytvättad t-shirt och jeansbyxor.
Svar på tråden Trash-tråden