Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2012-01-18 15:59:35 följande:
    Sluta ragga på Anton, tack!

Han är min. Hjärta 
    Lille Birger får dock ragga på Anton eftersom vi båda vet att jag inte utgör något som helst hot. Nalle
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-17 20:36:50 följande:
    Jag fick faktiskt en nyvaxad bullmutta att leka med. Tyckte inte om den alls, varje gång jag tog i den gjorde hon som den satt på konstiga ljud, vilket skrämde slag på mig och fick mig att jag rygga tillbaka.
    Smakade även på den, men då kom ljuden tillbaka.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-01-18 19:27:24 följande:
    Min rumpa är vrålsnygg! Har alla bilder på en trasig dator tyvärr men den är grann!
    Den ser väl ut precis som innan graviditeten.
  • lille Birger

Kan jag skriva på min inbjudan till kalaset att damerna ska ha muskort kjol/klänning och högklackade skor? Drömmer

• lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-19 11:48:05 följande:
    Eftersom det förekommer lite vapenfetishism i den här tråden tycker jag följande passar bra:

The Top 10 reasons why a handgun is better than a woman:

..10 - You can trade an old .44 for two new .22s.

..9 - You can keep one handgun at home and have another for when you're on the road.

..8 - If you admire a friend's handgun, and tell him so, he will probably let you try it out a few times.

..7 - Your primary handgun doesn't mind if you have a backup.

..6 - Your handgun will stay with you even if you're out of ammo.

..5 - A handgun doesn't take up a lot of closet space.

..4 - Handguns function normally every day of the month.

..3 - A handgun doesn't ask "Do these new grips make me look fat?"

..2 - A handgun doesn't mind if you go to sleep after you use it.

AND THE NUMBER ONE WAY THAT A HANDGUN IS BETTER THAN A
    WOMAN . . . You can buy a silencer for a handgun.
    Kvinnor har mjukare höfter och är rörligare än pistolen.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:21:51 följande:
    NG, Agri: vi kanske kan enas om att både vapen och skor är trevligt men att en bra kuk slår det mesta?
    Den vinner inte mot en nyvaxad mutta, blir samma resultat som sten mot påse.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:31:52 följande:
    BJ: Men även om det går att gömma stenen så är den ändå mer tilltalande i sin hårdhet och obändlighet!

(vilka ord du har börjat använda föresten!!! Chockerande!!!!)
    Jag brukade säga snippa eftersom jag tänkte att det är legitimt för små killar i min ålder att använda det ordet, men jag fick massa obehagliga påhopp av folk på FL så nu skriver jag mutta istället. Solig

Rakad/vaxad mus var mitt sekundära alternativ, men det kan ju faktiskt missuppfattas: imgs.sthlmsfinest.com/blogEntryImages/346963.jpg
    Agridulce skrev 2012-01-19 12:27:52 följande:
    Nämen BJ? Du förvånar mig. Inte visste jag att du hade sällat dig till vaxförespråkarnas skara?
    Skäms   Jagtycker det verkar vara fint.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-19 12:41:33 följande:
    Men Agri? Hur menar du? Var någonstans har jag skrivit någon som kan tolkas på annat sätt än det som var mitt syfte?? Jag gillar stenar helt enkelt! Släpade med mig flera kilo hem från semestrarna när jag var barn!

Vackra, släta, hårda och solvarma...
    Jag brukar plocka kottar när jag är i skogen. Gav min mamma en kotte som jag hade målat på i födelsedagspresent.
Svar på tråden Trash-tråden