Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Hallå, kompisar. Vilken träningsform drar till sig mest mulliga kvinnor?  Hoppas ni förstår vad jag menar. Skäms

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 11:33:25 följande:
    1.  Ingen nyhet iofs, Yoyna, men tack så mycket. Jag gillar dig skarpt också.

2. Jag tycker du insinuerar en viss sak här, och jag vet inte riktigt vad jag skall tycka om det. Däremot skall det bli mig ett sant nöje att som REKTOR på skolan få lära dig ett och annat. Med tanke på dina elaka antydningar !!!

Ha nu en bra dag, Yoyna. {#emotions_dlg.flower}

Anton, om lille Birgers mamma ringer till skolan och säger att lille Birger har kommit hem med tårar i ögonen och berättat att tjejerna har varit elaka mot honom på rasten, då måste väl du, i form av rektor, vidta någon slags åtgärd? Obestämd
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-01 12:46:33 följande:
    Birger du vet väl att det är ofint att skvallra?
    Det handlar inte direkt om skvaller. När jag är ledsen ser mamma det så tydligt på mig även om jag försöker dölja det och hon ger sig inte förrän hon fått reda på vad som har hänt.

Tutta eller rumpa upp någon kan vara okej så länge det är på lek, inte är det okej att hålla fast någons armar och trycka in hans ansikte i någons rumpa.
    Anton Chigurh skrev 2012-02-01 13:11:57 följande:
    vilket kommer rendera i indragning av helgpermissionen för skolans samtliga elever av kvinnligt kön.
    Det är ju kollektiv bestraffning. FörvånadDrömmer
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-02-01 18:26:49 följande:
    Hej snuskpottor! Hejdå! (Såfort jag ens tittar i tråden så vaknar J )
    Han kanske vill hålla dig borta härifrån för att du inte ska bli depraverad.
  • lille Birger
    MrsAssault skrev 2012-02-01 18:45:52 följande:
    Förmodligen
    Då är han en välmenande och förnuftig liten kille alltså. {#emotions_dlg.flower}
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-31 11:03:45 följande:
    Du kan vara trygg BJ, jag brukar lägga nallebjörnarna mellan brösten, inte mellan benen.
    Ååh, vad bra. Där är det ju inte lika svettigt förhoppningsvis. Drömmer

I morgon ska jag ha med mig matsäck till skolan. Äpple
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-01 19:59:42 följande:
    BJ... Är det din mamma som packar din matsäck eller får du göra det själv?
    Ikväll är mamma inte hemma, så jag måste göra det själv. Känner mig ganska vilsen. Skäms

Har ni tips på vad jag kan ta med mig? En frukt har jag bestämt mig för hittills.
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-02-01 19:53:44 följande:
    Jag är nog den enda här som verkligen har en nallebjörn, på riktigt.
    Jag har också en nallebjörn. Nalle  Vi bråkar ibland, men oftast är vi sams. Solig

Vart har din rumpbild tagit vägen? Jag blev jättebesviken när jag skulle gå in och titta på den häromdagen, hade sett fram emot det hela dagen i skolan, så var den bara borta.

Blev jätteledsen. Rynkar på näsan
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-02-01 22:34:03 följande:
    BJ: frukt är ju bra. Men du måste ju ha något mer. Gör en pastasallad med skinka (sorry och) så får du nog i det du behöver för att orka gymmet sen oxå!
    Hmm okej Obestämd, fast jag har ingen skinka hemma. Det finns dock tanter med välgödda skinkor i skolan. Blir dock väldigt jobbigt, rent praktiskt, om hon ska ta av sig byxorna och krypa ned i min matlåda.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-02-01 23:01:25 följande:
    Men lilla hjärtat. Den finns ju i mitt galleri. Det är bara för dig att gå in och kika. Jag har tom fått godkänt av socialstyrelsen att visa den för dig trots att du är minderårig.
    Jaha, då förstår jag varför det hänger ned nån kjol eller liknande över rumpan, socialstyrelsens kriterier.
Svar på tråden Trash-tråden