Inlägg från: lille Birger
|
-
-
Ja faktiskt.PrimitivMan skrev 2012-01-28 23:45:17 följande:Är det du som försöker få hjälp med engelskläxan nu igen
-
Nu har jag klarat mig i flera dagar utan att ladda upp en oanständig rumpbild! Känner mig nästan lite stolt.

-
Jag skulle bli så förskräckt om jag råkade komma på er att jag hade sprungit och gömt mig bakom en stor rumpa innan det hade kunnat hända.Anton Chigurh skrev 2012-01-29 01:05:36 följande:Annelie är en slyna, och slynor har ingen talan. As simple as that.
En parantes, förresten, skulle det dyka upp en kille extra i bingen när jag tar Annelie hårt bakifrån, riktigt hårt, så kommer han lämna rummet, uppdelad i 6 olika sopsäckar. En parantes. Som sagt. -
Jag har inte laddat upp en bild på en stor rumpa sen i Torsdags.

-
Ok, här är en bild på en naken tjej som tar ett skumbad:
-
-
Vad uppmärksam du är.Agridulce skrev 2012-01-29 21:22:10 följande:Men Birger!!!!! Den har du ju redan lagt upp. Nu börjar du upprepa dig. Så liten och dement......jösses.
Jag trodde du avfärdade mina fina kaninbilder.
-
Lille Birger gillar smiley:n, påminner mig om att våren snart är här.Anton Chigurh skrev 2012-01-30 10:42:00 följande:God morgon på dig själv, och måtte din dag bli en härlig dag. En dag att minnas. Med glädje i sinnet.
-
Shayna skrev 2012-01-30 17:10:56 följande:Skolkade du möjligen från mattelektionerna? Tillbringade tid på toaletten, med sällskap förstås, istället?