Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Där är en tjej som luftar rumpan.
  • lille Birger

Här är en liten kanin som ligger i sängen och läser en bok. {#emotions_dlg.flower}

• lille Birger
    lille Birger skrev 2012-01-20 20:42:05 följande:
    Här är en liten kanin som ligger i sängen och läser en bok. {#emotions_dlg.flower}

Den där kaninen ligger ju på samma sätt som hon på min profilbild. Glad
  • lille Birger

Hej

Vid vilken ålder tycker ni det är dags att ersätta nappen med en nyvaxad bullsnippa? Baby

• lille Birger
    och skrev 2012-01-21 00:43:41 följande:
    Den dagen du inte känner ett enormt behov av att posta bilder på söta kaniner längre?
    Du medger alltså att kaninerna är näpna?

Jag ska nog fråga mamma om vi kan skaffa en kanin.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2012-01-20 23:09:27 följande:
    Fast nu är hon ju extremt ordentligt (fan vet var hon fått det ifrån). Varken intresserad av att dricka sprit eller speciellt mycket av pojkar. Hästar och vara flitig med studierna är det som varit viktigast. Hittils bör man väl tillägga. Får gärna hålla i sig några år till iaf. Fast jag är nog inte så oroad för det egentligen. Finns värre saker.

Ni med små barn har det bra ni. Inte så mycket som kan hända på knatte disco
    Den där beskrivningen stämmer ju även in på lille Birger. Jag dricker inte heller alkohol utan är mest intresserad av gosiga mjukisdjur och snuttefiltar. Har dock fått ett brev från en tjej i min klass som jag ska svara på så fort jag kommer på vad jag ska skriva. Känner att det är lite för tidigt att bjuda henne på glass.

Ska tillägga att jag aldrig har pussat en tjej på rumpan eller musen. Solig
  • lille Birger

Hallå, kompisar.

Vem tycker ni är snyggast av den här tjejen:

och den här:

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-22 01:24:44 följande:
    Den nedre skulle jag nog säga. Enbart för att hon inte har rosa tandtråd i baken.
    Ja, visst är den där stringtrosmodellen ful? Jag förstår att meningen med string är att det bara ska vara en tråd, men det är snyggare om det i alla fall är en lite större remsa.

Bara för det så hittar jag ingen exemplifierande bild.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-22 01:30:36 följande:
    Jag gråter nästan blod här.
    Det låter inte trevligt. Jag kanske kan komma och trösta dig med en snuttefilt? Jag har 2 stycken, en i reserv som jag kan snutta på när den andra inte är tillgänglig.
  • lille Birger

På vissa tjejer sätter sig en del av fläsket runt midjan medan det på andra sätter sig enbart på lår och rumpa.

Svar på tråden Trash-tråden