• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

PM: känner du så kan du ju anstränga dig för att stilla din nyfikenhet?

Jag skulle säga att hur långt "nästan" sträcker sig är helt beroende av smickrets kvalitet och kvantitet

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-07 14:28:58 följande:
    Men  va?
    Muckar du med mig? 
    Skäms   Nej. Gråter

Jag tycker hon på bilden ser jättetrevlig ut i sina snygga glasögon.
  • och

Hej!

Ni håller på som vanligt, ser jag. Solig

Jag är trött idag.   

The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 15:15:01 följande:
    PM: känner du så kan du ju anstränga dig för att stilla din nyfikenhet?

Jag skulle säga att hur långt "nästan" sträcker sig är helt beroende av smickrets kvalitet och kvantitet
    Fast jag är rätt dålig på smicker. Säger bara det jag menar.

Nu känner jag inte dig så väl ännu, men av det jag har sett hittills av dig verkar du vara en väldigt varm och kärleksfull person. Intelligent och med humor. Egenskaper som jag värdesätter högt. Om din kropp är i paritet med din personlighet är du riktigt het.
  • lille Birger

Det är typ bara jag och iRose som skriver om våra mammor. Resten verkar typ inte umgås alls med sina.

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-07 16:48:32 följande:
    Fast jag är rätt dålig på smicker. Säger bara det jag menar.

Nu känner jag inte dig så väl ännu, men av det jag har sett hittills av dig verkar du vara en väldigt varm och kärleksfull person. Intelligent och med humor. Egenskaper som jag värdesätter högt. Om din kropp är i paritet med din personlighet är du riktigt het.
    Yoyna är mycket vacker.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-07 15:42:20 följande:
    Hej!

Ni håller på som vanligt, ser jag. Solig

Jag är trött idag.   

Styrkekram!!!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-07 17:58:23 följande:
    Det är typ bara jag och iRose som skriver om våra mammor. Resten verkar typ inte umgås alls med sina.
    ...och andra alldeles för mycket...
    Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-07 18:00:02 följande:

Styrkekram!!!
    Tack. Solig

Du som är en auktoritet på området, det finns en fråga för dig att besvara här:

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m62380960.html

Man kan ju inte klistra in bilder, så jag har inget svara, men du har ju en förmåga att uttrycka dig så vackert.   

The hard way is the right way.