• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-07 19:58:48 följande:
    Självkontroll kära du. Försök undvika snuskiga tankar innan massagebesök.
    Självkontroll är något jag behöver öva på. Eller disciplin i största allmänhet kanske?
    Naughty by nature
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-07 20:16:36 följande:
    Självkontroll är något jag behöver öva på. Eller disciplin i största allmänhet kanske?
    Sjävlkontroll i första hand kanske. Disciplin kan nog förvärra saken i ditt fall. Alternativt medtag reserv trosor ifall de använda skulle bli genant fuktiga .
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-07 20:12:23 följande:
    Nej jag fick en sista minuten-tid på en massageskola. Fick en stackars tös som råkade ut fullständigt för mina kåthormoner. Stackars lilla livet,
    Undrar om hon nu funderar på en ny karriär.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-12-07 20:16:36 följande:
    Jag hade blivit jätterädd om hon som jag masserade plötsligt började stöna och bli kladdig mellan benen.
  • Yoyna

Agri då... Herregud kvinna! Du behöver umgås med mig så att det blir någon ordning och reda på dig!!!

• Yoyna

PM: ja, alltså det du skrev var ju väldigt trevligt! Om du menade det.

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-07 21:26:44 följande:
    PM: ja, alltså det du skrev var ju väldigt trevligt! Om du menade det.
    Klart jag gör. Varför skulle jag inte det? Lät det så märkligt då
  • Yoyna

PM: nej, det var väl inte så märkligt. Blev nog bara lite överrumplad av din fina beskrivning av hur du uppfattat mig.