• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

NG, nja sådär med min sömn med. La mig för sent, för trångt i sängen och blev väckt för tidigt... Varför sov du dåligt?

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:23:17 följande:
    Milkshake är väl lite slänga i vad som finns? Vi gör nog oftast smoothis men största skillnaden är väl att det är youghurt ist för glass?

Banan å hallon gillar mina barn, annars blåbär, björnbär, jordgubb. Choklad-milkshake är ju super, blev grymt sugen nu!!!

Mm men jag måste ha ett recept med instruktioner för en läxa. Inte min läxa kanske bör tilläggas
    Men barn som ska öva på olika texter, att skriva dem, däribland instruktioner. 
    Eau de Salope
  • Agridulce

NG jag kör bara på känn. Man får liksom smaka av efter hand (och där spårade tanken ur igen.....).

Kan meddela att den är förbannat god med en skvätt mörk rom i också.

• Yoyna

Vi kanske kan hitta nån som räcker till för oss alla tre? Men det kanske blir svårt...

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:24:52 följande:
    NG, nja sådär med min sömn med. La mig för sent, för trångt i sängen och blev väckt för tidigt... Varför sov du dåligt?
    Samma här, förutom det där med trångt i sängen...
    Sedan väcker alla mig! Min dotter ropar, den bredvid mig säger "kom igen, använd badrummet jag måste duscha". Jag tvingar mig upp och alla ligger liksom KVAR!!! Så efter att jag blivit upptvingad får jag tvinga upp de som väckte mig.
    Ocoolt.  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-08 08:26:07 följande:
    NG jag kör bara på känn. Man får liksom smaka av efter hand (och där spårade tanken ur igen.....).

Kan meddela att den är förbannat god med en skvätt mörk rom i också.

Hahaha...din lilla slyna!

Mörk rom är gott till allt, verkligen. Jag har även testat det i te. 
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, aha... Recept är inte min grej, jag kör på erfarenhet och nyfikenhet

Men kolla nån receptsite?

• Agridulce

Haha Yoyna. Hur tänkte du där?
    Det är ju förkatten svårt att hitta en man kapabel att hantera en av oss. Att hitta en som kirrar tre känns som en utopi.

• Yoyna

Visst är det fruktansvärt att aldrig få vara den sista dom lämnar sängen?!?!? Jag hatar det! Att veta att någon ligger kvar och har det skönt när jag är uppe å fryser å sliter på mina bara knän...! (bitter-who?)

Nu ska jag iofs inte klaga idag eftersom jag just lagt mig igen!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-08 08:28:32 följande:
    NG, aha... Recept är inte min grej, jag kör på erfarenhet och nyfikenhet

Men kolla nån receptsite?

Nä inte min heller, det är ju det som är problemet...
    Eau de Salope