• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

God morgon.

.........och jag ska inte ens andas om vilken milkshake som spontant dök upp i mitt huvud innan jag läste hela NGs inlägg.

• Agridulce

Men för barn då: vet inte om det är standard el inte, jag är barnsligt förtjust i glass, mjölk, banan och oboy. Kan lyxas till med finkrossad choklad i.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-08 08:15:59 följande:
    God morgon.

.........och jag ska inte ens andas om vilken milkshake som spontant dök upp i mitt huvud innan jag läste hela NGs inlägg.
    Varför tror du jag skyndade mig att säga att det är till barn?
    Ni är så jäkla dekadenta och depriverade hela bunten och nu gjorde du mig kåt!!!

Ligga?  
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-08 08:19:04 följande:
    Gärna. Men jag vill ha en kuk också.

Vi får väl hitta någon, villig att ta sig an oss båda.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-08 08:18:04 följande:
    Men för barn då: vet inte om det är standard el inte, jag är barnsligt förtjust i glass, mjölk, banan och oboy. Kan lyxas till med finkrossad choklad i.

Hur mycket glass och mjölk tar du? På känn bara?
    Tack bra idé. 
    Eau de Salope
  • Yoyna

Milkshake är väl lite slänga i vad som finns? Vi gör nog oftast smoothis men största skillnaden är väl att det är youghurt ist för glass?

Banan å hallon gillar mina barn, annars blåbär, björnbär, jordgubb. Choklad-milkshake är ju super, blev grymt sugen nu!!!