Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-06-12 23:55:59 följande:
    Det tycker jag definitivt.
    Fast i Annelies fall så är det bättre att inte straffa. Hon har inte gjort sig förtjänt av det.
    Helt ovidkommande, Annelie skall ha en helvetes massa pisk antingen hon förtjänar det eller inte.

Gäller dig också. Bara så du vet...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-06-13 11:03:03 följande:
    Den här sekreteraren är nog inte medveten om att hennes kjol har åkt upp och man ser trosorna bakifrån. Cool

Nä, Birger, det tror jag jag heller inte !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-06-13 23:59:40 följande:
    Jag tycker det ser ut att vara en icke ergonomisk arbetsställning det där.
    Du tänker på dom höga klackarna ???
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-06-14 08:52:53 följande:
    Framförallt att stå med ena benet och sen andra benet på stolen och sen jobba vid datorn. Hur tänker hon egentligen?

Hade jag varit hennes chef hade jag nog varit tvungen att ge henne en bestraffning. För hennes egen skull.

Då kan den arbetsställningen fungera dock.
    Jag är helt inne på din linje, PM......

Fast enbart för hennes egen skull. Hur fan skulle det annars se ut !!! 
  • Anton Chigurh
    VA I HELVETE, Birger !!!   Var hittar du allt, du är ju fan makalös...

Och PM !!!  Vad säger du, det är väl också att klassa som ohälsosam arbetsställning, sånt exempellöst förfall, hon tänker definitivt inte på skadorna hon åsamkar sin rygg. Usch.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-14 22:09:10 följande:
    What? Får jag inte ha stora bröst???? Förvånad
    Självklart får du det, min kära, men det är inget krav, stora bröst är fint, dock Agri !!!  En kvinna av din kaliber duger oavsett....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-14 22:20:38 följande:
    Jaha, när blir man medelålders?
    18+
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-06-14 22:25:17 följande:
    Anton tack för kyssen i den andra tråden.
    Sätter den på min högra bröst.
    Tungan ute

NG, jag tror en viss person håller käften så jag kan nog logga ut och spela backgammon. Är ibehov av pengar. Har gjort av med massor idag. Köpte nästan halva body shop.

Agri och Och, puss på er båda. 

Aynrand, ha en trevlig kväll.

Birger, åh vad du sköt dig själv i skallen med ditt senaste inlägg. Good luck.           
      .......till det vänstra.

........till ett ställe jag väldigt gärna vill kyssa dig. Och jag menar inte munnen. Inte denna gången.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-14 22:30:57 följande:
    Nu har jag förvisso inte något gigantisk cellulitproblem som alla andra här, men förebyggande behandling är givetvis bra.

Tusen tack för informationen. {#emotions_dlg.flower} 
    Är det som Diamanter, ju hårdare ....ju bättre ???

Det är träningsvärken jag är lite orolig över, förstår du.......min fagra mö.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-06-14 22:32:34 följande:
    Så då är man tillräckligt gammal för att bli smiskad av en främmande snuskgubbe, men inte för att få handla på systembolaget?
    Ja.
Svar på tråden Trash-tråden