Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-06-03 13:14:53 följande:
    Jag har ingen sån, men här är en låt som handlar om pansarvagnar:
    " target="_blank">

Den har ett häftigt riff.
    Den var fan bra,
    ">Behind Enemy Lines
     är ju  ändå bättre - speciellt videon till den senare -  skulle faktiskt passa som vinjett till Rapport så jag tror min själ jag skall tipsa Frau Hamilton om den saken. Ja.

Å tack. Så mycket. Birger Lelle
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-06-03 14:02:20 följande:
    Måste medge att bildkvalité har höjts...en del är verkligen i min smak.
    Storleken på de rumpor som Birger postar börjar bli mindre...fortfarande runda men helt ok, kvinnliga som den animerade giffen på denna sida!

finns till och med en pansarvagn för manlighetens skull..............haha
    Såklart.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Å så en av dom vackraste videor jag skådat på jävligt länge. Fan va snygg....

Och den påminner mig om underbara Agri.

">

• Anton Chigurh

En vanlig jävla familjekombi !!!

Vill ha...

">

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-03 15:01:14 följande:
    Mycket fin bild Anton (utgår från att du vet vilken som syftas).
    Det är Leoparden, såklart. Vad annars !!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-03 22:42:19 följande:
    Tänkte på dig när jag körde hem i torsdag. Klädd i kostym, körandes tysk pansarvagn och Rammstein på högsta volym. Du hade blivit stolt över mig pretty Anton. {#emotions_dlg.flower}
    Det är jag redan, min underbara ängel
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-04 21:46:52 följande:
    Jag har tråkigt.
    Någon som vill leka med mig? 
    Har backat mer än 27 % sen introduktionen, Facebook då. -1,66 % idag, sen NASDAQ öppnade då. Inget vidare !!!
  • Anton Chigurh
    Å vad fan e det för fel med att prata aktier nu då, erat jädra prat om dildos och rottingar och vibratorer och fan å hans moster kan ni gott spara till fredagskvällarna, nu håller vi oss på en anständig nivå !!!

Så.......vad tror ni om SSAB, och nu menar jag B-aktien här ???
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-06-05 09:57:29 följande:
    Jag hade en sjukt skum dröm inatt. Kommer inte ihåg sammanhanget men jag drömde att jag körde motorcykel (alt att jag cyklade jävligt fort; vilket gör drömmen ännu konstigare)  med en Uzi i handen. . Höll i styret samtidigt som jag höll i Uzin.

Hur tolkar man en sån dröm? Hade varit sin sak om man hade sett någon thriller eller så.

Nu känner jag mig iof tom mer än vanligt kåt så det har väl någon underliggande sexuell betydelse. Men en Uzi? En fucking miniatyr kulsprutepistol!? Hade väl varit en sak om det hade varit en kulspruta buren Rambo style. Fast det hade varit knepigt att cykla så.

Borde nog gå i terapi eller något. Men jag är rädd att de skall låsa in mig och kasta bort nyckeln.
    Fast en Uzi är jävligt effektiv på nära håll. En otrolig eldhastighet, 600 - 1250 skott i minuten, beroende på modell.

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-06-05 13:09:44 följande:
    Det känns fint att du och Anton är överens om storleken på vapnet. Lite manlig kärlek så där på tisdagseftermiddagen.
    Jag noterar med största glädje att du, Agri, och PM, konsekvent skriver ut mitt namn i fetmarkerad stil. Det skänker ett visst lugn över min nattsömn.

Tack. 
Svar på tråden Trash-tråden