Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-05-31 23:23:22 följande:
    Jag gillar hennes kläder, speciellt strumpbyxorna! Cool

Den här tjejen har också strumpbyxor:

Min är finare....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    MIVMWLTF  skrev 2012-05-31 23:41:03 följande:
    Din hade ju satt på sig strumpbyxorna åt fel håll.
    Det har liksom ingen större betydelse !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-31 23:53:52 följande:
    Hon behöver inget veta. Flört

Jag tyckte faktiskt, när jag lade upp bilden på cyklisten, att jag verkligen lyckats hitta en bild som tilltalade folk i den här tråden (förutom agri som identifierar sig själv med de lite fylligare tjejerna som brukar vara motiven i de flesta av mina bilderSolig).
    Tycker på något sätt att bilden gestaltar något mer än bara en lättklädd tjej, man får ett sammanhang också.
    Det är ett väldigt, väldigt vackert arsle på ett förbannat grant fruntimmer. Jag hade inte bangat en sekund.

Om det var det du menar ??? 
  • Anton Chigurh
    Underbara Annelie skrev 2012-06-01 08:50:05 följande:
    Det var en väldigt fin bild, Birger. {#emotions_dlg.flower}
    Visst var min finare. Min fick mig dessutom att ovillkorligen tänka på dig, min underbara kvinna....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Underbart vackra Annelie skrev 2012-06-01 21:32:15 följande:
    Ja, det är klart den var.

Men Birgers bild var faktiskt riktigt fin med.

PM: Stäng av tv:n och camma istället?    
    Puss! Hjärta

Jag har länkat dit tidigare, JAG VET, men det är bara så makalöst vackert. Och lyssna nu igenom hela...

">

• Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-06-01 21:50:08 följande:
    Birgers bild slår nog den här. Tyvärr.
    Vackert !!!  MUSIKEN är vacker, min sköna, tjejerna också förvisso, men det var faktiskt musiken jag syftade på....

Jag kan länka till annat än fina damer. Bara så du vet. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-06-01 22:24:52 följande:
    Ja. Traktorer och pansarvagnar.

Jag vet. Alla vet.
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Underbara Annelie skrev 2012-06-02 11:36:01 följande:
    Hoppas han har fått en fin sommarjacka som han kan ha på sig under kyliga dagar?
    Jag tar mig friheten å postar en bild på dig, min underbara goding. Hoppas du inte misstycker....

• Anton Chigurh
    Om du nu skall posta rörliga bilder, sk GIF's,  Birger Lelle, välj då sånna där folk knullar eller liknande, inte en jävla overall som växlar mellan nära och inte så nära.

Skärpning. Om jag får be....
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-06-02 13:19:51 följande:
    1. Hmm, jag har bild(er) på en tjej som typ får smisk: Obestämd

2. Dock tycker jag att man måste få publicera gif bilder på något annat än bara snusk för en gångs skull. Nallebjörnen är faktiskt jättestolt över sin overall och ville att ni skulle se den.

1. Bra, Birger !!!

Eller iaf bättre.

2. Ja, men endast om det har med stridsflygplan, tex F-15 Eagle, alternativt någon trevlig stridsvagn som tex den tyska Leopard 2A4. Den är väldigt trevlig. Se nedan.....

Svar på tråden Trash-tråden