Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-05-26 21:14:26 följande:
    Har jag missförstått dig Anton??? Vad är det då du är intresserad av???
    Jaa, inte är det traktorn......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-05-26 21:16:25 följande:
    Jaa, inte är det traktorn......
    Om det ändå inte kopplar får du höra av dig. Yoyna !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-05-26 22:02:12 följande:
    På vilket sätt ska jag höra av mig Anton?
    På vad sätt du må finna lämpligt, kära Yoyna.
  • Anton Chigurh

Gick sådär för dejlige Danmark i ESC igår, men på danska Extra Bladets sajt lämnas goda råd i kommentarernas kolumn.

Ett råd till den 21-åriga Soluna från Danmark ( på bild nedan ) från Medina :

"Hun skal bare sutte noget piik og dejlig hot analsex,

så blir hun glad igen :)

Har selv lige fået en ordenligt tysker-piik"

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-28 14:20:35 följande:
    I lördags låg jag i solen och hade det bra. Solig
    Vad gjorde du själv?
    Mmm, jag såg det....

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-28 14:59:59 följande:
    Haha!
    Och det värsta är att det faktiskt ser ut som min trädgård.
    Vem är snubben i den blå kavajen? Är det du Anton???
    Det är din trädgård, min kära Agri. Och det, besvarar också din fråga....
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-28 15:10:12 följande:
    Kunde du inte ha trotsat dina gayfobier och hoppat med då din trångsynte typ? Nästa gång kan du få dig en kall öl och ett nyp.
    Jag tar med en flaska Eter nästa gång. YOU HAVE A DEAL, å underbara Hjärta Agri Hjärta
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-28 15:22:15 följande:
     Solig Bara inte etern är till för mig. Jag vill ju uppleva hur det är att bli hanterad av en sådan redig karlakarl som du oh fantastiske manlige Anton. Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Näädå, Etern är till gubben, jag vill ha dig för mig själv. Jag tror du skulle bli mer än nöjd med mig. Underbara kvinna......
  • Anton Chigurh
    Underbara, vackra, gudomliga, sagolika Agridulce skrev 2012-05-28 15:35:25 följande:
    Tror????? Tror?? Men Anton nu blir jag lite osäker. Vet du inte att jag skulle bli nöjd? Förvånad
    Jodå, du kan va helt lugn, kära Agri, fantastiske supermuskulöse Anton är bara lite blygsam av sig. Inget som skall upprepas. Lovar.
Svar på tråden Trash-tråden