Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

The ONE AND ONLY Agridulce skrev 2012-05-28 16:12:52 följande:
    Puh! Vill inte vara med om några tveksamma fjollfasoner här inte. Jag vill bli uppslängd över Grålles huv och bli visad rejäl manlig kärlek. Sådär som bara du kan underbara, viljestarka, genomkloke Anton. Hjärta
    Även om du inte traskar runt i ett par 45:or är du en väldigt, väldigt begåvad människa. Och en sagolik gudinna dessutom.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-05-30 14:13:25 följande:
    Är det någon mer än jag som känner sig sjukt trött på Samsung reklamen som popar upp hela tiden nu på FL.

På tal om reklam, älskar senaste(?)  ICA reklamen. Den med "hen"
    ADblock plus is the shit. 

( Chrome !!! )  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-31 11:35:27 följande:
    Vi fick läsa Robinson Crusoe i skolan och nu ska jag skriva en uppsats om den! Katt

En svart-vit bild, Birger Lelle, en svart-vit bild som brinner. Bokstavligen..............
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-31 14:33:02 följande:
    Hon sitter på huk.
    ....oh fan !!!
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-05-31 22:26:33 följande:
    Man kan se hennes mus, vad skall Birgers mamma säga?
    Det kanske är Birgers mamma !!!
  • Anton Chigurh

Eller..............nää.

• Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-31 23:08:27 följande:
    Vad kallas det där baddräktsliknande plagget hon har, som täcker både över och underkroppen?
    Burquini, har jag för mig...
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-05-31 23:08:27 följande:
    Vad kallas det där baddräktsliknande plagget hon har, som täcker både över och underkroppen?
    Sensuell dam, eller vad säger du Birger, arslet är kanske i minsta laget för din smak, men man kan inte få allt.

Det vet du, Birger. En del måste man betala för.......
  • Anton Chigurh
    Min Darling skrev 2012-05-31 23:16:08 följande:
    Jag borde nog skaffa en ny baddräkt i år.
    Aaah,Hjärta ÄLSKLING Hjärta!!! det tycker jag vore en oerhörd lämplig åtgärd inför beach 2012.

• Anton Chigurh
    MIVMWLTF skrev 2012-05-31 23:22:12 följande:
    Naaaaaaaaaaw!!! Gullemulle dig Anton! :-P Hjärta

Du vet att jag gillar dig.....
Svar på tråden Trash-tråden