Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-10-29 23:59:51 följande:

Du är ett under av generositet idag. Gör det ont?

Inte så farligt faktiskt
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-30 00:16:50 följande:
    God natt folket.

.....och Birger.

Någon har hamnat på Agris svarta lista tror jag.

God natt trollet
  • PrimitivMan

NG, angående det vi diskuterade igår (och även tidigare), dvs det där med den utåt pryda "affärskvinnan" med undertryckt slynighet. Jag tror du har fel att det är en typisk manlig fantasi.

Jag tror det är en minst lika vanlig bland kvinnor. Inte att det är något undertryckt, men en önskan att mannen skall se den passionerade, heta, kinky kvinnan under den korrekta fasaden. Utan att behöva berätta det. Lite också en ansvarsfrihet, att få leva ut sina kinkysidor utan att behöva uttala det (även om det kan tvingas ut givetvis). Att njuta av tanken att det finns mer än det man normalt ser. Och njutningen när någon ger henne en blick som säger "Jag vet vad du är och jag gillar det". Det är ju också en rätt bra första sållning. De som ser "the slut inside" är antagligen också mer kapababla att hantera henne.

Det många män tänder på (iaf jag om jag nu skall analysera mig själv) så är det nog varken tanken att betvinga den svala affärskvinnan eller ta hennes "oskuld". Sen är det väl kanske inte just "affärskvinnan" utan snarare den starka, självständiga kvinnan. Det kan lika bra vara en dagisfröken. Dock är det väl lite fetish tänkande i det hela. Korrekt strikt klädsel, kåt slyna inunder. Det upphetsande ligger i kontrasten mellan rollerna. Och att se igenom fasaden, upptäcka det bakomliggande. Det är mer upphetsande än med någon som är mer direkt utåtlevande i klädsel och uppträdande (även om det i sig är upphetsande också; men på lite annorlunda sätt). Men att det är att släppa loss hennes undertryckta fantasier, nja det är det ju inte egentligen. Det är nog väldigt få kvinnor där det finns en okänd slyna att upptäcka (även om jag varit med om det en gång; fast hon var ju oskuld på riktigt också).

(uttråkad på jobbet; märks det?).

• PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-30 14:35:52 följande:
    Gubbar, här har ni en landningsbana ..............................

Detta är er kapten som talar. Vi närmar oss nu landningsbanan. Var vänlig fäll upp stolsryggarna och ta på er säkerhetsbältena. Landningsbanan ligger i en djup dalgång och det kan bitvis bli en del luftgropar. Vi vill förbereda er på att landningen kan bli hård. Tack och välkomna tillbaka att flyga med flight PM-666.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 15:18:41 följande:
    Haha bilen framför mig heter "ATM".

Du har alldeles för snuskig fantasi. Eller du kanske tänker på den engelska förkortningen för Bankomat ?

Jag gick förbi en bil med skylten MMK (el var det MMF) för ett tag sedan.
  • PrimitivMan
    PrimitivMan skrev 2012-10-30 15:30:34 följande:

Du har alldeles för snuskig fantasi. Eller du kanske tänker på den engelska förkortningen för Bankomat ?

Jag gick förbi en bil med skylten MMK (el var det MMF) för ett tag sedan.

Kom att tänka på en kompis vars föräldrar hade en bil med skylten CUL. De var ofta i Frankrike och där framkallade bilskylten en del glada tillrop.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 15:19:41 följande:
    Jo du har säkert rätt i det du skriver PM.
    Ska läsa mer när jag är vid en dator.

Jag har nästan (jag är ödmjuk) alltid rätt.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 15:34:18 följande:
    Det är jobbigt att vara författare.

Jag ligger här, med datorn i knät och lider något enormt! Efter ungefär 200 arbetstimmar kan jag glädja dig, Birger, med att slutet med bebisen och tantrumpan är borttaget. Faktiskt är alla tantrumpor borttagna. Istället har Nationella insatsstyrkan just anlänt. Jag kommer alltså behöva nytt bildmaterial, om någon känner sig manad tages bilder tacksamt emot!

Arbetsnamnet på sagoboken har också blivit ändrat, det nya namnet är Havrefras och batonger.   

Jag tycker det låter mer som en titel på en bok med vuxet innehåll.
  • PrimitivMan

Hmm på tal om fantasier så är poliskvinna intressant. Leka omvänd tjuv och polis. Tjuven tar polisen. Både handklovar och batong kan komma till användning. Uniformen kommer nog ha sett sina bästa dagar dock. Hallå några kvinnliga poliser här? Demon Payback för mina fortkörningsböter.

Grr vad ofokuserad jag är idag.

• PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 15:54:48 följande:
    Du stör min kreativa process med din obefogade kritik.

Det är inte kritik. Se mig som din musa som skall leda in din kreativa process i nya mer intressanta spår. Det behövs ett bättre alternativ till 50 shades .
Svar på tråden Trash-tråden