Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-31 13:09:29 följande:
    Oh tack.. då behöver jag inte deppa ihop, du skulle tända på mig om jag faktiskt hade sett ut sådär <3

Nej jag var bara snäll . Tur du har postat någon annan bild för där såg du söt ut.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Kakaa skrev 2012-10-31 13:13:27 följande:
    har jag postat annan bild? :o  där jag ser söt ut? Det var som fan. jag minns inte ;D

Jag har för mig det ja. Du såg rätt galen ut dock men på ett sött sätt
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:10:21 följande:
    Tips på bra filmer (helt out of the blue)

Krigarens själ
    Betty blue

jag är kåt

Håller med. Om filmtipsen alltså. Fast personligen tycker jag Diva är bättre än Betty Blue (om man nu skall gå på samma regissör dvs). Krigarens själ så menar du den där filmen från Nya Zeeland va? Med Maori eller vad de "native" nu heter där.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-31 19:21:14 följande:
    Skål på er!
    Hick!

Skål 
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-31 22:05:47 följande:
    Nä, inte jag heller, jag hade valt en låda med 12 helrör Whisky i stället. I vanliga fall dricker jag inte etanol, men här hade jag inte varit främmande för att göra ett undantag. 

Å så hade jag hellre sett att jag fått sällskap av Zeta-Jones, och inte Willem. Jag misstänker att Willem är bög. 

Då hade ön förvisso inte varit att räkna som öde. Men i alle fall. Zeta-Jones är en väldigt vacker dam, Aynrand.  Före detta elitgymnast.
    Onekligen. Kom att tänka på den här historien (något omarbetad):

Anton är skeppsbuten och simmar iland på en öde ö. Efter en tid och under plågsam ensamhet så ser han plötsligt någon som kämpar för sitt liv. Han simmar ut och räddar personen, en kvinna Zeta-Jones.

Hon är ytterligen tacksam för sin räddning, av sin hjälte Anton. "Jag är din för all evighet". De startar ett passionerat förhållande där på den öde ön och har makalöst bra sex.

Men sen en dag så märker hon att Anton är lite nere, deppig. "Är det något jag kan göra för dig? Min kropp är din. Jag gör allt för dig". Anton skruvar sig lite och till sist klämmer han ur sig: "Jo det är en sak. Där nere på stranden finns det lite manskläder slängda. Kan du ta på dig dem och låtsas vara man. Ta på en lösmustasch också eller något".

Catherine blir först lite ledsen "Tänkte väl att det här var för bra för att vara sant. Typiskt också, han är bög. Men nå ja får väl gå med på det".

Sagt och gjort. Hon tar på sig kläderna och spatserar där nere på stranden klädd som man. Anton kommer dit, hejar. "Tjena läget". De har lite smalltalk som två personer har som inet träffats på ett tag. Sen till slut böjer sig Anton fram och säger:

"Jag måste berätta en sak. Du kan aldrig gissa vem jag knullar med"
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:57:05 följande:
    Spagetti?

Spagettiwestern
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 23:03:38 följande:
    Haha tack men jag förstår fortfarande inte "spagetti".
    Ska nog krypa ner i sängen och läsa lite poesi istället. Vara sådär svår och intellektuell liksom.

Tror det var för att de var producerade i Italien av italienska regissören Sergio Leone. Därav namnet.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 23:44:29 följande:
    Skulle länka till min favoritmusik från filmen om jag inte var på mobil...

Jag pallar inte western. Spagetti eller inte. Hoppas Anton noterar detta.

Jag är heller inte så där förtjust i Western. Men Clintans är bra. Både Sergio Leone filmerna men även Pale Rider
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 11:27:20 följande:
    Ja jag tror det är frustrerade herr S om det inte är en viss liten fröken som försöker vara rolig igen.

Jag hittade ett utmärkt hotell i veckan. Stora sängar och bjälkar i taket. Det blir utmärkt. 
    Jag gissar på det förstnämnda. För den delen tror jag att Anonyms dagar som anonym är räknade. Iaf för en period.

Hotell med bjälkar i taket! Vad bra att se att hotellstandarden förbättras. Har de bra sängstolpar också så låter det som ett högklassigt hotell ju. Då kanske jag inte behöver starta min nya hotellkedja "Kinky Hotels".
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-01 11:44:37 följande:
    typ så

Örk.

Är det vad som sker om man tänker för mycket på sex?
Svar på tråden Trash-tråden