Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

och skrev 2012-10-30 16:04:22 följande:
    Hm. Fast jag tror inte Havrefras är kapabel till sånt. Hon är alldeles för laglydig.

Nu tänkte ju inte jag Havrefras som tjuv. Fast hon kanske är polis?

Haverefras är en stackars oskyldig kvinna som blir felaktigt terroristmisstänkt och bortförd av polisen och satt i en mörk fängelsecell. Där får hon utstå olagliga förhörsmetoder och förnedring av tre polismän och en poliskvinna (batong inblandad).

Så där nu har jag hjälpt dig lite på vägen. Jag förväntar mig en dedikering i boken åt mig. Alternativt kan du använda mig som förebild för den goda hjälten i boken annars.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 16:17:15 följande:
    Så skulle det kunna vara.

Hon kan väl fortfarande förses med handbojor och bli inföst i en skåpbil när hon helt fridfullt promenerar i en park iförd en röd halterneck-klänning med vita prickar? Annars måste jag skriva om det stycket med. Det är så långt jag har kommit nämligen, sen fick jag annat att göra eftersom ingen har hjälpt mig med bilder än. 
    Ja det fungerar bra som inledning. Bra detaljer där för klänningen kan kommer ha betydelse i den senare händelseutvecklingen även om klänningens livslängd är något begränsad.

Du verkar ha lite svårt med fokusering på uppgiften. Du behöver nog lite mer handfasta råd än sitta och flumma och titta på bilder tror jag!
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 16:19:37 följande:
    PM, att du har rätt betyder inte att jag har fel i detta sammanhang

Du skulle väl ändå aldrig erkänna att du har fel även om du har det . Fast i den den här frågan finns det många olika sanningar.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2012-10-30 16:30:36 följande:
    Typ såhär (förutsatt att de konfiskerar hennes klänning alltså):

?

Det där rummet är dock inte så mörkt.

Klänningen har råkat ut för värre saker än att bli konfiskerad. Rummet är inte så tokigt men det saknar fot och armfängsel dock.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-10-30 16:46:50 följande:
    Nej, Birger.

Havrefras är mycket blondare än så, och väldigt mycket smalare. Underkläderna är helt fel med.

Större byst också va? Det är iaf så jag tänker när jag ser scenen när den röda klänning slits itu för att blotta hennes behag. (om vi nu inte har olika syn på händelseförloppet)

Har inte riktigt visualiserat underkläderna men håller nog med att de är fel
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 17:26:14 följande:
    PM; Jag har inga problem att erkänna när jag har fel. Och detta kan givetvis tolkas som om jag har det haha.

Nej jag tror inte du har problem att erkänna du har fel egentligen. Men du ger nog inte upp så lätt däremot att hävda att du har rätt
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:16:36 följande:
    Du och jag gör den subjektiva bedömningen och sedan får "och" kontrollmäta, oki? 

Det känns lite som att låta en alkis vara domare i en vinprovartävling
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 18:14:42 följande:
    Fast nej, du missförstår mig. Du antog rollen som den fiktiva affärskvinna jag pratade om och trodde det var någon slags pik, det var det inte.
    Jag menar fortfarande att jag finner vissa delar av vad jag pratade om lite trist, det PM tar upp förstår jag helt och ser det som att spinna vidare på min ganska hårda generalisering. Såklart jag förstår dynamiken bakom den typ av spänning PM pratar om. Jag vände mig mer mot kvinnan som spelar oskyldig, tror jag. Sådant har jag svårt för, tycker till och med illa om mig själv de gånger jag gör det .

Då är vi faktiskt helt överens
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:24:42 följande:
    Ahahahahaaaaa åh det där måste hon bara läsa

Det där var en pik åt er alla tre 
Svar på tråden Trash-tråden