Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-29 19:02:34 följande:
    Vad är det roliga i att vara perfekt?

Perfekt är att kanske ta i. Men uppfyllt alla grundläggande kraven med råge
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-10-29 20:26:27 följande:
    Är inte denna kvinnna mkt sexig...hon håller i ett glas vin känns det som eller vad säger du NG?

Jag får iaf lust att stoppa in handen under kjolen och känna efter lite. Jag tror hon har en del undertryckta men starka erotiska lustar.
  • PrimitivMan
    reflections skrev 2012-10-29 20:43:01 följande:
    hallå. vad gör ni? : )
    Det gamla vanliga. Snuskar
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 21:06:20 följande:
    Igen - vill jag påstå att det där mest är en manlig fantasi. Den strama affärskvinnan som behöver rodna lite och som egentligen är en slampa i dress.
    Jag vet inte varför, men den fantasin provocerar mig.

Kanske för att om jag var man så skulle den typen av dynamik inte tända mig. Jag skulle finna den typen av kvinna tröttsam. Tänker mig typ "Oh nej vad gör Herrn! Men oh snälla, ni får mig att rodna". Och några minuter senare sliter hon av sina egna kläder och ber om kuk.

Men, jag fattar, undertryckt slampighet är en kink för många män. Säkert därför jag är provocerad av fantasin. Jag gillar inte att förtrycka mina behov och kan således inte vara objektet för dessa mäns fantasi, vilket gör mig sur. Skäms

Jag skulle nog snarare säga att fantasin är att vara den som förlöser hennes undertryckta slampighet. Lite som att ta en oskuld typ.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 21:28:00 följande:
    Ja men det var typ vad jag menade ju haha...
    Men alltid när denna fantasi kommer upp, så handlar det om en stram affärskvinna. Och min erfarenhet IRL säger att slampigheten sällan är undertryckt. Det blir en lek helt enkelt. Kvinnan låtsas undertrycka och mannen dör lite av kåthet. Jag vill ha det på riktigt. Likt min sidfot. När man knappt ens vet om man vågar tänka tanken...

Fördomar, yes. Och alltså jag lägger ingen värdering i det, alla gillar ju olika. Jag blir bara provocerad och jag vet inte varför.
    Kanske är det så enkelt som att jag helt enkelt behöver ödmjukas upp lite och sättas på plats. 
    Hav överseende  

Ja det är just en fantasi.

Jag uppskattar kvinnor som är slynor oavsett om det är undertryckt eller inte. Jag är vidsynt på det sättet.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-29 21:43:00 följande:
    Du är en mycket fin man PM. Nästan jämt.

Du menade så där väl ?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 21:44:07 följande:
    Mycket nobelt.

Ja visst är jag. Jag blir själv rörd till tårar faktiskt.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:12:07 följande:
    Jag kan alltid sätta på dig i röven som kompensation, Maria. Jag är snäll, det vet du....
    En hjälpsam kille den där Anton.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-29 23:13:45 följande:
    Tack, men jag tackar nog nej, denna gång.

Anton, jag tror att NG blir lite stött över att hennes ädla bakdel blir kallad för röv. Du får ha överseende NG, han är dansk trots allt.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-10-29 23:16:39 följande:
    Såklart, PM, en dam i nöd är ett kall för mig. Sån är jag....

Jag blir rörd till tårar av din osjälviskhet.
Svar på tråden Trash-tråden