Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 20:48:57 följande:
    Aha!

Lämplig lokal till vad?
    Jag vill ha ett kvinnokollektiv, helst igår typ. 

Jasså vill du? Det var lustigt för jag vill också ha ett kvinnokollektiv (fast det räcker med så där 3-4 st)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 20:49:20 följande:
    Letar vi efter lokal för PM? Förvånad
    En hundkoja?

Nu skall fröken inte missförstå. Bara för att jag införfskaffat halsband och koppel innebär dte inte att jag skall bo i hundkoja.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 20:52:57 följande:
    Jag vill inte ha män i mitt. Faktiskt.

Jag söker upp det manliga könet när jag är kåt. Men orka leva med det. 

Jag vill heller inte ha män i mitt kvinnokollektiv så där håller jag med .

Du är lite revolutionär (i relation till den allmänna opinionen) på riktigt med din andra mening. Beroende på hur du menar. Men jag håller med (tror jag). Måste man leva tillsammans med någon??
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 21:03:23 följande:
    Och vofsingen mår bra?

Japp ränat in sitt vackert och rulla runt
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-01 21:06:21 följande:
    Har ditt tangentbord också dyslexi?
    Haha verkar så. Måste vara smittsamt.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 21:06:50 följande:
    Åh, har du en hund?

Jag tror att det är en något överviktig bulldog. Har jag rätt eller har jag rätt? 

Du har fel och fel. Och jag har hund på riktigt. (Som jag borde ut och gå med just nu istället för att sitta här och häcka)
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-01 21:07:43 följande:
    Ja precis, måste man leva tillsammans med någon?
    Jag tror inte att jag vill det. Eller så har jag bara inte hittat rätt person. Men alla kompromisser, en annan människa att anpassa sig efter, jag vet inte...
    Jag har min dotter och var ganska ung när jag fick henne, så vi har en fin relation.
    Har bott tillsammans med mer än en man och jag orkar till slut inte. Hur man än vänder och vrider på det blir det till slut begränsande, iaf för mig och vem jag är.
    Och jag vill inte ha det så. Hellre då en innerlig relation med en man som jag inte bor tillsammans med.
    Kanske ett öppet förhållande, en älskare, eller liknande.

Sedan får jag lite ångest och tänker "f-n jag kommer dö ensam" men det gör vi ju alla ändå... 

Du menade som jag tänkte. Jag håller med. Som det ser ut dock så anses det lite supsekt med någon som INTE vill leva i ett traditionellt parförhållande. Det finns nog ingen singel som är över 30 som inte ständigt får frågan "Har du träffat någon? Skall du inte träffa någon". Därav kommentaren om att vara revolutionär. För det är lite samhällsomstörtande och mot den allmänna åsikten. En kvinna (och även man) MÅSTE ha inställningen att man skall leva med någon.

Skulle jag idag skilja mig skulle jag inte söka efter att starta ett nytt parförhållande. Familjen 2.0 typ. Det finns för mycket krångligheter för att det skall fungera. Och då menar jag inte mig själv för jag är väldigt enkel (eller tja kanske inte). Att vara ett par innebär inte att man med automatik har uppnått ett fullvärdigt liv. Inte om man måste kompromissa med sig själv och sina önskningar.Man kan ha en fullvärdig relation utan att man delar på tv och tvättmaskin.  Varför välja bort det man själv anser viktigt Egoistiskt? Ja men alla är vi egoister. Det gäller bara att förstå det själv.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-01 21:14:09 följande:
    Okej då.

Golden retriever? 

Nej men något åt det hållet.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 09:37:53 följande:
    Godmorgon och helt apropå ingenting (nej man ska inte döma och alla har vi olika preferenser och alla har rätt till sin egen sexualitet...) så upprörs jag lite inombords av många svar i följande tråd;
     www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67272316.htmlJa absolut, smeta in lite sperma i hans ansikte...så han vet hur hemskt det är liksom.

Nu är såklart inte alla mäns önskan att få spruta i en kvinnas ansikte, men hela INSTÄLLNINGEN till sperma är ju så jäkla avtändande, eller? 

Hela inställningen till sex antagligen som är avtändande. Inte för att ansiktssprut är något som jag tycker är speciellt viktigt. Som omväxling men framförallt som sidoeffekt kanske hmm.

Det där "låt han känna hur det är" argumentet är så enormt töntigt. Dessutom inte något som verkar avskräckande på mig iaf. Jag skulle aldrig begära att en partner gör något som jag inte själv är beredd att göra. Smeta in min sperma i ansiktet? Big deal.

Förstår alls inte vad är så farligt med lite sperma. Haha för den delen har jag råkat spruta mig själv i ansiktet av misstag några gånger . Dog inte av det direkt.

På tal om ansiktssprut så kom jag på ett uppslag för Performance Art för några dagar sedan. Där det ingår som moment. Andy Warhol, släng dig i väggen.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 10:33:10 följande:
    Hmm jag finner det smått frustrerande att inte kunna vara helt outspoken på forumet haha...
    Men för mig är sperma i ansiktet främst den visuella effekten, det är vackert, rinnande masscara, en rinnande kladdig sats, ett tacksamt leende och en man med ett grepp, fortfarande hårt, om mitt hår. 
    Det är vackert, jag har sett det. Så att säga.

Dessutom gillar jag kladd.

Och du har en mycket sund inställning för övrigt. Håller helt med, smeta in sperma i ansiktet, big deal!  
    Exakt. Jag tror du skulle gilla min Performance Art föreställning. . Precis just det välsminkade ansiktet och med en rinnande sats. Problemet är att det oftast är svårt att få till det visuella för i det läget har oftast kvinnans makeup gått åt pipan redan, frisyren också
Svar på tråden Trash-tråden