• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 18:52:19 följande:
    undrar hur det går för Anton på traktorn....undrar om det en sådan EPA traktor man ser på landet ibland....

Det är ingen jävla EPA traktor, här ser du en exakt kopia av min trotjänare. Och ja, jag kämpar på fortfarande, frågan är om Anneli väntar ännu. Det tror jag. Iaf när hon får reda på att jag har egentillverkad Glögg med mig.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-13 19:02:03 följande:
    bilden är jättefin ju

Tycker du? Jag ser den varje dag
    Men du måste ju ha en för mig och den passar inte. 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 18:52:19 följande:
    undrar hur det går för Anton på traktorn....undrar om det en sådan EPA traktor man ser på landet ibland....
    Det är ingen jävla EPA traktor, här ser du en exakt kopia av min trotjänare. Och ja, jag kämpar på fortfarande, frågan är om Anneli väntar ännu. Det tror jag. Iaf när hon får reda på att jag har egentillverkad Glögg med mig.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • straight arrow
    Kattdamen skrev 2011-12-13 18:52:53 följande:
    Varför tycker ni hundar är sexiga?
    Tycker inte jag. Det var i och för sig nåt omnämnande av analsex med hunden för ett par sidor sen.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-12-13 19:09:54 följande:
    Det är ingen jävla EPA traktor, här ser du en exakt kopia av min trotjänare. Och ja, jag kämpar på fortfarande, frågan är om Anneli väntar ännu. Det tror jag. Iaf när hon får reda på att jag har egentillverkad Glögg med mig.

Fin traktor...inte så bra i regnet....
    du kanske skall pimpa den

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 19:09:11 följande:
    Fult ord Anton.
    Förlåt, men möget krånglar ju som helvete. Och trögar. är det bara här ???

Återigen : Förlåt. 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-13 19:09:54 följande:

Hur stark är glöggen?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-13 19:12:58 följande:
    Fin traktor...inte så bra i regnet....
    du kanske skall pimpa den

Den var ju fin. Om Anneli går med på det kanske jag lackar om min grålle iaf. En god början. 

Lite regn har förresten ingen dött av. Inte i min familj.