• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 20:28:39 följande:
    Kreativa snuskiga fransmän!
    det kan man säga tänk att det finns sådana
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2011-12-13 20:41:47 följande:
    Skaplig lägenhet. Men blir inte grannområdet ett h-e nu i tio år när de gräver upp slussen och bygger den nya?
    De ska väl inte börja förrän 2014 heller så much joy to come haha!
    Eau de Salope
  • Kattdamen
    straight arrow skrev 2011-12-13 20:41:47 följande:
    Skaplig lägenhet. Men blir inte grannområdet ett h-e nu i tio år när de gräver upp slussen och bygger den nya?
    Det kvittar väl, ingen kommer förbi bild tre ändå.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-13 19:37:43 följande:

Jag gör den enligt ett utprovat (under lång tid) och helt egenkomponerat recept, Anneli, tror inte den är så jävla stark egentligen, men förbannat god. Här är receptet till 1 liter :

4 dl Koskenkorva Vodka

5 dl Stroh 80, populärt kallad Strårom 80 %

1 dl valfritt Rödvin, Maria kan säkert tipsa om en fin sort.

0,5 tesked Nejlika, gärna lite grann krossad.

När du har hällt i samtliga ingredienser i en bringare rör du om, men försiktigt, och se för helvete till att använda en träslev, och den bör vara svårt brännskadad, ju svartare ju bättre, det ger en pikant röksmak på Glöggen så den faktiskt påminner om en av dom finare Whiskysorter.

Utsökt Glögg, Anneli, om jag får säga det själv. Men som du förstår, ganska svag eftersom jag valt att blanda i Rödvin. Det späder ut Glöggen ganska kraftigt, men men, vad gör man inte för kvinnorna. Dig då.

Det låter helt oemotståndligt. Ungefär som du, Anton. Jag plockar fram de minsta glöggmuggarna jag har och tänder ytterbelysningen lagom till jul. Känn alltså ingen stress, utan ta det lugnt på vägarna.

Jag väntar alltid på dig. Hjärta 
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-13 22:07:30 följande:
    Det låter helt oemotståndligt. Ungefär som du, Anton. Jag plockar fram de minsta glöggmuggarna jag har och tänder ytterbelysningen lagom till jul. Känn alltså ingen stress, utan ta det lugnt på vägarna.

Men glöm för i helvete inte träsleven Anneli. Gravid
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-13 22:07:30 följande:

Men glöm för i helvete inte träsleven Anneli. Gravid
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 22:11:47 följande:

Men glöm för i helvete inte träsleven Anneli. Gravid

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 22:12:10 följande:

Men glöm för i helvete inte träsleven Anneli. Gravid

Oj då, måste känt mig viktig!!!
    Eau de Salope