• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 22:57:43 följande:
    Nej nu ska jag vara duktig och sova tidigt.

Och; Kramar!!! Du vet varför.

Alla andra; Godnatt!

Aynrand; Kyss!!!     
    Tack, du är fin. God natt, sov gott!
    The hard way is the right way.
  • lille Birger

Jag undrar om MrsAssault och Och har fått sig några våfflor än.Glad Har inte läst så nogrannt de senaste sidorna så kan ha missat något.

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-13 23:45:22 följande:
    Jag undrar om MrsAssault och Och har fått sig några våfflor än.Glad Har inte läst så nogrannt de senaste sidorna så kan ha missat något.
    Nä inga våfflor. Jag glömde och nu är det mitt i natten igen Obestämd
  • Aynrand

hej kan ni fatta..ett av min inlägg blev censurerad och borttagen...det är första gången och jag är därmed ingen oskuld längre.
    Det roliga är att jag är lite chockad därför att det som plockades bort var inlägget med det gräsliga konstverket som heter "the Earthling" som jag la upp i kuktråden....det var konst ju även om det var skitful.
    Med tanke på alla sjuka grejer jag skrivit ät jag förvånad över att just den blev bortplockad...vilka mongos

Hej alla, är det bra med er?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 08:47:00 följande:
    hej kan ni fatta..ett av min inlägg blev censurerad och borttagen...det är första gången och jag är därmed ingen oskuld längre.
    Det roliga är att jag är lite chockad därför att det som plockades bort var inlägget med det gräsliga konstverket som heter "the Earthling" som jag la upp i kuktråden....det var konst ju även om det var skitful.
    Med tanke på alla sjuka grejer jag skrivit ät jag förvånad över att just den blev bortplockad...vilka mongos

Haha jaså?
    Välkommen till oss dödliga.

Jag har äckligt ont i ryggen Aynrand.
    Hur mår du?     
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 08:50:11 följande:
    Haha jaså?
    Välkommen till oss dödliga.

Jag har äckligt ont i ryggen Aynrand.
    Hur mår du?     
    jag har en bihåleinflammation idag, en svullen kind, ringde läkaren och skall hämta ut antibiotika....(hade hellre haft en svullen penis)
    Hård analsex är bra för ryggen!
    Kyss!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 08:53:45 följande:
    jag har en bihåleinflammation idag, en svullen kind, ringde läkaren och skall hämta ut antibiotika....(hade hellre haft en svullen penis)
    Hård analsex är bra för ryggen!
    Kyss!

En svullen kind behöver väl inte utesluta en svullen penis ?
    Din läkare jobbar snabbt! Här i förorten får man vänta...
    Krya på dig

Jaså är hård analsex bra för ryggen?
    Kom då!
    Kyss!      
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 08:55:35 följande:
    En svullen kind behöver väl inte utesluta en svullen penis ?
    Din läkare jobbar snabbt! Här i förorten får man vänta...
    Krya på dig

Jaså är hård analsex bra för ryggen?
    Kom då!
    Kyss!      
    Bra när man har en vän som behandlar en och som jobbar på privat praktik det kan hjälpa.....annars hade jag hunnit dö 10 ggr om
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-14 08:47:00 följande:

FL moderatorernas vägar äro outgrundliga. Antagligen någon som anmält. Kan också vara något med copyright vilket man antagligen är mer rädd för än snusk.

Själv fick jag ett inlägg borttaget på ett annat forum som hade titeln "För oss nekrofiler". Jag trodde det var så over-the top att alla borde fatta det var ironi. Jag som hade varit så kulturell och tom lyckats få in både Alice Cooper ("I love the dead before they cold") och Baudelaire i mitt inlägg (äntligen ett tillfälle att citera "Kadavret").

Här har jag inte fått något inlägg censurerat än tror jag. Dock blev jag av med min anonymitet på ett halvår efter att ha synat en bluff.