• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 10:31:11 följande:
    Åååh, det är nåt upphetsande när en kvinna pratar vapen, det gläder mig nåt oerhört så jag föreslår att detta inte var sista gången vi pratar vapen. Och förresten tycker jag det är på sin plats att påpeka att det var irrelevant information att du skrev dit 9 mm, eftersom Glock 17 alltid är 9 mm, finns en kompakt version av Glocks 9 mm pistol, men då heter den Glock 19, skillnaden är att pipan är 12 mm kortare samt att standardmagasinet tar 15 plugg isället för 17. 

Fast givetvis finns det högkapacitetsmagasin till båda modellerna, 33 skott, således. Som parantes kan jag nämna att tex Glock 21 alltid är kaliber .45 Auto. Eller .45 ACP då.

Har, tyvärr, aldrig haft nöjet att äga en Glock men jag har skjötet en hel del med en dylik pjäs då en av skyttekompisarna äger just en Glock 17, en liten mysig pistol får jag lov å säga, lite lätt...jaaa, men trots allt en trevlig bekantskap.

Nåväl, ha nu en riktigt härlig onsdag. Det gäller er allihop. {#emotions_dlg.flower}

Gravid

Jag kan ingenting om pistoler ju
    Jag goolade typ "black gun" eller något och fick upp en Glock.

Eau de Salope
  • och

Aynrand: De plockar bort inlägg hur som helst. Inget att bry sig om. Nalle Fick du någon varning?

Anton: Du är alldeles underbar. Hjärta 

The hard way is the right way.
  • och

Hoppas ryggen blir bättre NG. Puss!!

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-14 11:51:45 följande:
    1. Jag älskar poetiska inlägg

2. tack för det!
    1. Jag vet.

2. Så lite så.

3. Jag har en fråga till dig, Aynrand, fast jag hinner inte just nu. Siter på jobbé. Återkommer.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 12:03:22 följande:
    Aynrand: De plockar bort inlägg hur som helst. Inget att bry sig om. Nalle Fick du någon varning?

Jag vet.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 12:16:59 följande:
    Tack!
    Puss!
    Givetvis, Maria, hoppas jag också att du blir bättre i ryggen. På riktigt alltså.
    Jag har haft ryggskott mer än en gång. Ett rent helvete. Fast smärtan kan samtidigt vara skön på nåt konstigt vis. Du fattar nog vad jag pratar om. 

Dock kan det va ett helvete å torka sig i röven när du har sketet. Men !!!  Problem är ju till för att lösas. 
  • Aynrand
    och skrev 2011-12-14 12:03:22 följande:

Ok hade ingen aning om det då detta var i alla fall konst (ja jag måste medge att det skitful och osmaklig en so what smaken är som baken som man säger här..delad...jag gillar tanken på att dela på en bak vad tycker ni?)

fick ingen varning...och ingen förklaring heller

we r in the matrix.......
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 12:25:03 följande:
    Ok hade ingen aning om det då detta var i alla fall konst (ja jag måste medge att det skitful och osmaklig en so what smaken är som baken som man säger här..delad...jag gillar tanken på att dela på en bak vad tycker ni?)

fick ingen varning...och ingen förklaring heller

we r in the matrix.......
    Jag fick ju bilden på niqabkvinnan och garnnystanet bortplockat från denna tråd...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 12:23:40 följande:
    Givetvis, Maria, hoppas jag också att du blir bättre i ryggen. På riktigt alltså.
    Jag har haft ryggskott mer än en gång. Ett rent helvete. Fast smärtan kan samtidigt vara skön på nåt konstigt vis. Du fattar nog vad jag pratar om. 

Dock kan det va ett helvete å torka sig i röven när du har sketet. Men !!!  Problem är ju till för att lösas. 

Hahaha...
    Skön?
    Nej denna typ av smärta tänder mig inte Anton.

Men tack {#emotions_dlg.flower}    
    Eau de Salope