• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2011-12-14 09:32:32 följande:
    FL moderatorernas vägar äro outgrundliga. Antagligen någon som anmält. Kan också vara något med copyright vilket man antagligen är mer rädd för än snusk.

Själv fick jag ett inlägg borttaget på ett annat forum som hade titeln "För oss nekrofiler". Jag trodde det var så over-the top att alla borde fatta det var ironi. Jag som hade varit så kulturell och tom lyckats få in både Alice Cooper ("I love the dead before they cold") och Baudelaire i mitt inlägg (äntligen ett tillfälle att citera "Kadavret").

Här har jag inte fått något inlägg censurerat än tror jag. Dock blev jag av med min anonymitet på ett halvår efter att ha synat en bluff.
    Jaha? berätta...
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-13 22:41:19 följande:
    Svart som en oljig, skitig Glock 17, 9 mm.
    Åååh, det är nåt upphetsande när en kvinna pratar vapen, det gläder mig nåt oerhört så jag föreslår att detta inte var sista gången vi pratar vapen. Och förresten tycker jag det är på sin plats att påpeka att det var irrelevant information att du skrev dit 9 mm, eftersom Glock 17 alltid är 9 mm, finns en kompakt version av Glocks 9 mm pistol, men då heter den Glock 19, skillnaden är att pipan är 12 mm kortare samt att standardmagasinet tar 15 plugg isället för 17. 

Fast givetvis finns det högkapacitetsmagasin till båda modellerna, 33 skott, således. Som parantes kan jag nämna att tex Glock 21 alltid är kaliber .45 Auto. Eller .45 ACP då.

Har, tyvärr, aldrig haft nöjet att äga en Glock men jag har skjötet en hel del med en dylik pjäs då en av skyttekompisarna äger just en Glock 17, en liten mysig pistol får jag lov å säga, lite lätt...jaaa, men trots allt en trevlig bekantskap.

Nåväl, ha nu en riktigt härlig onsdag. Det gäller er allihop. {#emotions_dlg.flower}

Gravid

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-13 22:47:37 följande:
    Jag älskar Anton.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan

Var en som körde en iof elegant social engineering i en tråd. Började med att berätta att han varit otrogen samt vädligt elakt mot sin flickvän dessutom. Fick en massa neg påhopp så klart. Men sen lyckades han vända det så att han fick sympati, han ville ju förändras, få bukt med sitt sexmissbruk etc. Släng in lite BDSM hintar dessutom. Först började han skriva anonymt ("hans flickväns konto") men sen när opionen svängde så bestämde han sig för att skriva med ett oanoymt konto.

Var en hel hög mindre vetande kvinnor som gick på dte där. Han fick säkert en massa napp i inboxen.

Kunde inte hlla käften och skrev något spydigt om väl genomförd bluff och varför det var det. Det gillade inte moderatorerna att man spekulerade i att en TS inte var ärlig

• lille Birger

Den där stretchövningen som de gör i början av videon kan vara skön att göra om man börjar känna sig stel i axlarna.

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-13 22:48:34 följande:
    Precis. Det är mitt mål. Tror den får ligga i elden i en timme minst, Anton kommer bli såå nöjd.
    Jaadå, det blir jag, du vet min själ vad Anton vill ha. Fast det är förstås inget nytt.

Sen måste jag faktiskt få säga att det är initiativ som detta som gör att du, Anneli, för alltid har en plats i mitt hjärta. En bidragande orsak är förstås att du sväljer och tar den i tvåan ( där kom det igen, Maria, jag vet. Förlåt. Tror jag ), samt att du gärna pratar stridsvagnsmekanik, och beväpning, långt ut på småtimmarna. Du är min drömkvinna personifierad, Anneli. Tack för att du finns.

Nedan är till hela min läsarkrets : 

Sist, men inte minst, är det med största nöje som Anton konstaterar hur mycket hans kursiverande och fetmarkerande faktiskt uppskattas av samtliga hans läsare här på FL. Det gör livet lite lättare att leva. TACK SKALL NI HA. Hjärta

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-13 22:35:34 följande:
    Och, jag ska snida till en träslev å skicka till dig!

Anton, vilket träslag förespråkar du?

NG, har du bestämt dag för bio?

Puss!
    Vilken pärla du är, Yoyna, henne skall du vara rädd om, Anneli, hon är ju redig som få.

Till saken !!!  

Rotting är ett trädslag, eller nåt åt det hållet iaf :

"Rotting framställs av den slingriga stammen från vissa palmarter i familjen Lepidocaryodidaea. Främst Calamus rotang. Vissa rottingpalmer kan bli nära tvåhundra meter långa".

Även fast Maria gillar å bli piskad hårt med en rejäl rottingpinne, så är det mycket olämpligt som råmaterial till en bra slev, nä, Yoyna, vill du var lite tråkig....så snidar du den i Ek, en träslev i solid Ek tål ca 70 minuter i en öppen spis, helt okay, men Yoyna !!!  Vill du bli för evigt ihågkommen på Antons fredagsmöten, då är det Rönn som gäller. Rönn, och inget annat. Rönnesleven tål icke mindre än 120 minuter i spisen så du kan själv tänka dig vilka smaksensationer det innebär i den färdiga Glöggen. 

Rönn, således. Lycka till.

Mvh :  //Anton 
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-12-14 11:11:43 följande:

" target="_blank">

Den där stretchövningen som de gör i början av videon kan vara skön att göra om man börjar känna sig stel i axlarna.
    skit vad ful han var BJ...han ser ut som ett skämt med sina korta brallar och t tröja som om hans ben var typ 10 cm långa......unefär som Master Joda på steroider
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-12-14 11:16:31 följande:
    Jaadå, det blir jag, du vet min själ vad Anton vill ha. Fast det är förstås inget nytt.

Sen måste jag faktiskt få säga att det är initiativ som detta som gör att du, Anneli, för alltid har en plats i mitt hjärta. En bidragande orsak är förstås att du sväljer och tar den i tvåan ( där kom det igen, Maria, jag vet. Förlåt. Tror jag ), samt att du gärna pratar stridsvagnsmekanik, och beväpning, långt ut på småtimmarna. Du är min drömkvinna personifierad, Anneli. Tack för att du finns.
    Jag älskar poetiska inlägg

tack för det!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-14 11:50:36 följande:
    skit vad ful han var BJ...han ser ut som ett skämt med sina korta brallar och t tröja som om hans ben var typ 10 cm långa......unefär som Master Joda på steroider
    Ja jag måste hålla mig dig, som vanligt.
    Gud vilken hemsk kropp. 
    Eau de Salope