• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2011-12-14 16:14:17 följande:
    Men inga alfahannar då?
    Haha, jo sånna har vi ju faktiskt också haft en del bilder på.

• Kattdamen
    lille Birger skrev 2011-12-14 16:19:08 följande:
    Haha, jo sånna har vi ju faktiskt också haft en del bilder på.

Vilka söta tröjor. Såna vill jag ha!
  • Yoyna

Anton!!! Nu har jag jobbat i verkstan hela dagen! Har gjort en slev i ek förstås, hade inget lämpligt material i lönn tyvärr däremot en bit päron eller äpple, lite osäker på vad det var, men det är så fin ådring på frukt-träd! om det var lite smidigare att lägga in bilder skulle jag fota och visa dig (och och!)

För intresserade slynor kan jag även berätta att jag valt att göra dom relativt platta och av olika storlek vilket iofs kan vara bra beroende på vilken kastrull man använder men som även är av intresse vid andra tillfällen...

• Yoyna

Vinner man Smicker??? Mrs kom hit till mig den 16:e så ska jag hinnsvepa dig!!!

• Aynrand

skit BJ den fetta damen på mc:n måste vara photoshopad ju
    skulle inte vilja möta henne in a dark alley

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Kattdamen
    Yoyna skrev 2011-12-14 16:32:46 följande:
    Vinner man Smicker??? Mrs kom hit till mig den 16:e så ska jag hinnsvepa dig!!!
    Med en träslev?
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-14 16:30:27 följande:
    Anton!!! Nu har jag jobbat i verkstan hela dagen! Har gjort en slev i ek förstås, hade inget lämpligt material i lönn tyvärr däremot en bit päron eller äpple, lite osäker på vad det var, men det är så fin ådring på frukt-träd! om det var lite smidigare att lägga in bilder skulle jag fota och visa dig (och och!)

För intresserade slynor kan jag även berätta att jag valt att göra dom relativt platta och av olika storlek vilket iofs kan vara bra beroende på vilken kastrull man använder men som även är av intresse vid andra tillfällen...

Jag fyller år nästa vecka Yoyna

Hint hint... 
    Eau de Salope