• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:58:55 följande:
    där är en bild jag tycker är mkt snygg bedöm själva om ni tycker att min smak är anorektisk

Du har bra smak.
    Eau de Salope
  • lille Birger

Det är en kvinna(?) som håller på att försöka läxa upp NG i en annan tråd just nu. Tyst

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2011-12-16 10:09:26 följande:
    PM, det är väl uppfriskande med lite icke PK uttalanden ibland?

Vikingakuk låter spännande, får jag ta del av den?
    Det vet jag inte om jag vågar ta på mitt ansvar. En vikingakuk kräver väldigt mycket av sin mottagare och är väldigt vanebildande. Har man en gång fått smak på en är det väldigt svårt att gå tillbaka till en vanlig.
  • och
    PrimitivMan skrev 2011-12-16 12:25:09 följande:
    Det vet jag inte om jag vågar ta på mitt ansvar. En vikingakuk kräver väldigt mycket av sin mottagare och är väldigt vanebildande. Har man en gång fått smak på en är det väldigt svårt att gå tillbaka till en vanlig.
    Kräver vadå? Att man ska klara av att halsa 10 tuborg på raken och känna till andra svenska traditioner som skolavslutning i kyrkan, rättigheten att säga negerboll, och sånt, eller?
    The hard way is the right way.
  • Aynrand

central europeisk eller syd europeisk kuk är också helt ok haha

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger

Mamma och jag ska åka till McDonalds på Lördag, nu när hon har lovad det finns det ingen återvändo.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2011-12-16 13:05:01 följande:
    Mamma och jag ska åka till McDonalds på Lördag, nu när hon har lovad det finns det ingen återvändo.
    lovat Skäms
  • PrimitivMan
    och skrev 2011-12-16 12:58:43 följande:
    Kräver vadå? Att man ska klara av att halsa 10 tuborg på raken och känna till andra svenska traditioner som skolavslutning i kyrkan, rättigheten att säga negerboll, och sånt, eller?
    Du misstar vikingakuk med en nationalist dito. Inget av de kraven krävs, även om halsa till viss del har betydelse .
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-16 13:04:19 följande:
    Det uttalandet får du själv stå för helt och hållet. Har inte någon ambition att efterforska om så är fallet .-).
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 13:04:19 följande:
    Jag är partisk och lat och tummen uppar bara det helt enkelt.
    Eau de Salope