• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:34:42 följande:
    jag har ingen anorektisk ideal, kvinnan/tjejen på bilden är inte slank utan normalviktig i det lite övre skalan helt enkelt.....och sexig.

Hur är det med dig idag......skall grabben komma ut eller har han bestämt sig för att bo kvar hos mamma ett tag till?
    Du är sjuk om du tycker hon är "normal", jag är normalviktig när jag inte är gravid och hon är bra mkt smalare än mig. Kolla midjan liksom.

Men det är bra med mig, var hos barnmorskan och allt såg bra ut, fick tid igen på tisdag och hon hoppas att jag inte kommer då Men annars får jag åka till sjukhuset på fredag och kolla läget lite mer..
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:35:08 följande:
    Kom och lägg dig jämte mig ...............
    Mer än gärna, men det skulle inte göra mig speciellt sömnig...
    Eau de Salope
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:34:42 följande:
    jag har ingen anorektisk ideal, kvinnan/tjejen på bilden är inte slank utan normalviktig i det lite övre skalan helt enkelt.....och sexig.

Hur är det med dig idag......skall grabben komma ut eller har han bestämt sig för att bo kvar hos mamma ett tag till?
    Hon är definitivt smal, men possitionen gör väl att hon ser lite tjockare ut?

Där har du en rund tjej.

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-16 11:39:06 följande:
    Du är sjuk om du tycker hon är "normal", jag är normalviktig när jag inte är gravid och hon är bra mkt smalare än mig. Kolla midjan liksom.

Men det är bra med mig, var hos barnmorskan och allt såg bra ut, fick tid igen på tisdag och hon hoppas att jag inte kommer då Men annars får jag åka till sjukhuset på fredag och kolla läget lite mer..
    JA!

På fredag är en mycket bra dag för typ igångsättning eller en liten push.
    Helt underbar dag. 23 december.   
    Eau de Salope
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-16 11:40:27 följande:
    Hon är definitivt smal, men possitionen gör väl att hon ser lite tjockare ut?

Där har du en rund tjej.

Jamen precis!! Hon är lite rund, den förra är fan smal.
  • Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-16 11:39:06 följande:

man ser inte hennes midja jag kollar på hennes ben,rumpa och armar som är något fylliga...Rent statistisk håller hon sig en en sk normalfördelning, skulle du räkna fram en BMI för henne så är jag övertygad att hon skulle ligga  övre klassen för det som anses normal eller nyttig för hennes längd.

Som kvinna kan man vara jättesnygg så med, jag lägger inga värderingar där.
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • lille Birger

Jag tycker faktiskt att den runda tjejen är snyggare än den smala med gröna stringtrosan. Den runda ser mer sund och naturlig ut, en tjej med båda fötterna på jorden helt enkelt, som vet vad hon vill, samt har en högskoleutbildning.  Stadig tjej.

• Aynrand
    MrsAssault skrev 2011-12-16 11:41:23 följande:
    Jamen precis!! Hon är lite rund, den förra är fan smal.
    den förra är mer min stil fast viktigast är att man har fina proportioner tycker jag samt att man har ganska fasta muskler även om man är rund..
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-16 11:46:09 följande:
    skulle du räkna fram en BMI för henne så är jag övertygad att hon skulle ligga  övre klassen för det som anses normal eller nyttig för hennes längd.
    Nja, MrsAssault och jag tror inte på det. Vi tror att hon ligger i ett undre skikt.
  • Aynrand

där är en bild jag tycker är mkt snygg bedöm själva om ni tycker att min smak är anorektisk