• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-16 14:41:29 följande:
    Att det det skall va så förbannat svårt å vinna i julkalendertävlingen !!!

I dagens kan jag inte ens deltaga, vilket jag förklarar hur tydligt som helst, och faktiskt föreslår att FL borde ge mig ett tröstpris.

Kanske funkar å va lite mesig. Jag provar iaf. Har lagt ner åtskilliga timmar på just denna tråden, närmare 1 timme per inlägg, vilket ger 3 timmar totalt. Jobbigt. Önska mig lycka till.  Jag kommer behöva det.
    Du är ju knäpp Anton.

Jag kom att tänka på den här låten, den kan du ha med som en illustration kanske för att öka chanserna att vinna?

">

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-16 14:49:52 följande:
    Du är ju knäpp Anton.

Jag kom att tänka på den här låten, den kan du ha med som en illustration kanske för att öka chanserna att vinna?

">

" target="_blank">

Jag avgudar Meduza, allvarligt, fast jag undrar om Fru Forumvärden skulle älska mig lika högt som hon gör nu ifall jag länkar till denna låten. Även om det är en kanonlåt.

Jag vågar inte chansa. Men tack för tipset, ÄLSKLING.  Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-16 14:32:52 följande:
    Gud vad roligt
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 15:00:54 följande:
    Hahahahaha!
    Jag vet att det var jag som lade upp länken men jag känner mig sexuellt trakasserad varje gång jag ser den. Vem kan jag anmäla för det här?
    Naughty by nature
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2011-12-16 14:11:33 följande:
    Naughty, naughty girl. Det där är väl lite svårare att genomföra nu som höggravid  antar jag .
    Haha ja något. Blir inte så mkt spänning nu för tiden
  • Aynrand

Du Mrs Assault din son föddes inte igår och nu behöver du inte döpa honom till något franskt bögnamn ...visst är det bra?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-16 15:18:24 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 15:00:54 följande:
    Hahahahaha!
    Jag vet att det var jag som lade upp länken men jag känner mig sexuellt trakasserad varje gång jag ser den. Vem kan jag anmäla för det här?

Om det känns bättre kan jag anmäla dig?
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 17:09:01 följande:
    Du Mrs Assault din son föddes inte igår och nu behöver du inte döpa honom till något franskt bögnamn ...visst är det bra?

Han kommer födas 23 december och bli som jag

Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 17:28:12 följande:

Han kommer födas 23 december och bli som jag

vad menar du? han skall heta som du?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-16 17:29:44 följande:
    vad menar du? han skall heta som du?

Nej han ska få mina underbara personlighetsdrag!
    Eau de Salope