Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 10:44:13 följande:
    Ja men det är ju det som är det vackra. Det ska inte vara en kvinna med perfekt make up och tillrättalagt hår som tacksamt och mycket tillfredsställt ler lite mot kameran.
    Vill man dokumentera hela processen finns video...men för mig är det just stillbilden av den kvinnan och mannens utsträckta hand och grepp om håret som är enastående vackert. 

Jo det är sant. Fast jag tänder lite på tanken att precis innan sprutet är det en perfekt makeup och sen sprutet som ödelägger det hela .

PMs föreställning "Glädjetårar":

Filmad i svartvit. Ett kalt vitmålat rum. En enkel pinnstol. En vacker välmakad kvinna sitter på stolen. Hennes blick är outtrycklig. Tittar rakt fram (alt kan hon läsa en dikt eller typ en nyhetsartikel). Sitter med knäna ihop, händerna vilar i knät. Hennes fingrar rör sig lite nervöst.Det är komplett tyst men alla ljud som hörs är kraftigt förstärkta.

In kommer två män. Nakna. Man ser dem bara bakifrån. De går fram till kvinnan, ställer sig snett framför henne på vardera sidan. Man ser hur männens händer rör sig upp och ned (men man ser inga organ). Han till vänster med vänsterhanden och han till höger med högerhand. Ljuden av det de gör är förstärkta. Kvinnan rör inte en min.

Männen närmar sig kvinnan. Man ser hur båda rycker till. Sen går de ut till sidan åt var sitt håll och förvinner ur bild.

Kameran zoomar in långsamt mot kvinnans ansikte. Hon ler. Ett stort brett leende. En sats på respektive kind som rinner som stora tårar längs kinderna. Glädjetårar. Blandar sig med make upen. Hon tar sitt pekfinger och fångar upp en del av satsen med fingret. Stoppar fingret i munnen och slickar av det.

Det är sånt jag funderar på när jag är ute och promenerar.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-02 10:38:11 följande:
    Och PM är väldigt sund. Nästan jämt.....

Tack. Tror jag...
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 11:15:49 följande:
    Haha...väldigt vackert och poetiskt

För min del ska nog make upen vara ganska utsmetad innan satsen. Gärna av tårar (framkallade) av något djupt ner i halsen, kinder som rodnar av örfilar, saliv som droppar nerför hakan och över brösten.

Men det du just beskrev var väldigt vackert. 

Tack. Fast det där är ju mer hur jag kan tänka mig en föreställning än sex IRL. Då är din variant bättre . Grr var det nödvändigt att påminna mig om sånt. Hur skall jag nu kunna fokusera på arbetet.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-02 11:42:44 följande:
    PM jag har aldrig gillat att spela teater men blev lite sugen nu.

Haha det är  nog mest två kukar som lockar dig
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-02 11:59:01 följande:
    Busted!!!
    Men ja, det är sant.
    Du vet vad du är, eller hur?
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 13:54:01 följande:
    Men hos mig "sker" det inte, alltså jag kniper medvetet av strålen och då händer det, mycket skönt ju

Jaha. Nu kommer jag se på kvinnors toabesök på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare . Tack för den.
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-02 13:56:37 följande:
    Man ska inte bita av. Då kan kisset komma ut genom näsan istället. Det har jag läst på FL.

FL är visdomens källa.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-11-02 15:20:10 följande:
    Jag funderar på att ansöka om att bli kvinna i nästa liv. Dom har det för jävla bra alltså, PM, det får du hålla med om !!!

Ja och de har bröst att leka med så ofta de vill. Jag skall bli en lesbisk domina i nästa liv tror jag.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 16:41:11 följande:
    Ni har ingen aning om vad ni snackar om killar

Är det nu du skall säga något om hur det är att ha PMS ?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-02 16:56:24 följande:

Jag skulle vilja ha en kuk ibland. Verkar så kul att pilla på och stoppa in i folk. Å andra sidan verkar det förbannat jobbigt att ha nåt som hänger och slänger mellan benen.

Haha jag garvade högt åt formuleringen "pilla på och stoppa in i folk" . Jo det ju rätt kul faktiskt. När man stoppar in den i rätt personer. Men ni har ju en fitta som ni själva kan stoppa in saker i och pilla på. Och få saker instoppade i av andra.Tycker det verkar roligare än att dra i kuken (även om det iof är trevligt).
Svar på tråden Trash-tråden