Inlägg från: PrimitivMan |Visa alla inlägg
  • PrimitivMan

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 20:49:09 följande:
    Japp. Den är vacker. På alla sätt du nämner. Hela filmen berör mig något oerhört. Sedan älskar jag hur den knyts ihop på slutet, tragiskt, men vackert på något sätt.

Det var lite oväntat slut där.

Jag förstår inte hur man kan tycka den är dålig.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-02 23:00:22 följande:
    Systembolagets alkoapp suger. Enl den är jag i princip döende och ligger i en buske.

Det är bara att din kropp inte fattat det ännu
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-02 23:25:06 följande:

Ja, det kommer göra ont imorgon. Aj typ.
    Haha antagligen.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-03 10:13:59 följande:
    Pilen, jag tog det som en komplimang .

I övrigt vaknade jag i en säng så jag lever än. Och enl appen är jag nykter. Känns fint
    Så länge man vaknar i en säng och det är rätt säng och utan några överraskningar (haha kom att tänka på slutsketchen i Karatefylla) så är det lugnt.

Det är jobbigt när man vaknar och minns namnet på henne man har i sängen men inte har någon aning om i vilken stad man är i. Eller land. Eller världsdel.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-03 14:51:28 följande:
    Groundhog Day. Trötthet. Kaffe. Regn. Agri är full. Anton letar katastrofer som kan komma att kräva en stor vapenarsenal. Birger tjatar om rumpor.

Vad förväntar ni er att jag ska skriva i nästa inlägg?  
    Att du behöver få en omgång smisk och bli grundligt genomknullad?
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-11-03 15:36:33 följande:
    Ja tack.

Jag är visst lika förutsägbar som alla andra.   

Det är inte att vara förutsägbar utan att prioritera väsentligheterna i livet
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-03 15:37:00 följande:
    Äh!!! Jag är faktiskt nykter.

.....än så länge.

Det är bara på det igen. In i dimman!
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-03 15:37:00 följande:
    Äh!!! Jag är faktiskt nykter.

.....än så länge.

Skamfilat rykte du börjar få på FL. Inte nog med att du legat med alla på FL, du är också full nästan jämt .

Men misströsta inte. Jag skall rädda dig ur fördärvet. Det är mitt specialintresse, att rädda förtappade kvinnor. Leda dem tillbaka till ett oskuldsfullt liv undan all snusk och dåligheter.
  • PrimitivMan

Det här är nog en av de bästa låtar som gjorts. och det skall vara Cranberries versionen och inte dte dåliga plagiatet som gjordes för ett år sen:

">

Appropå det ämnet. Finns det en konflikt som känts mer meningslös än Nordirland? Där våld föder våld och där man för länge sedan tappade bort vad allt handlade om. Big fucking deal att tillhöra UK eller Irland. Är ju inte att någons rättigheter och frihet är hotat i något dera fallet. Att offra sitt liv för en sådan meningslös konflikt. Har aldrig förstått.

Svar på tråden Trash-tråden