• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-12-23 13:43:18 följande:
    hon ser bra ut ja.

det fina med henne är att hennes intelligens eller IQ är förmodligen i paritet med hennes analtemperatur

Utmärkt resonemang!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2011-12-23 13:56:40 följande:
    Det skulle glädja Sarah nåt oerhört.

Fast jag skulle inte tacka nej.

Du kanske tom borde erbjuda dig att ta tempen på henne?
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 13:56:04 följande:
    Ah! Du har hittat ett helt land med folk som pratar lika festligt som du. Trevligt.

Pga otroligt usel framförhållning har vi hamnat på ett ställe som eg är varken min el makens stil. Men man ska inte negga förrän man testat.
    Blue Oyster Bar möjligen ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2011-12-23 13:58:53 följande:
    Blue Oyster Bar möjligen ???

Haha! Det hade i alla fall jag sett humorn i. Maken är nog inte av samma åsikt.

.....nån kanarieö.
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 13:58:48 följande:
    Du kanske tom borde erbjuda dig att ta tempen på henne?
    Den tar man ju i örat nu för tiden. Men visst, det finns ett och annat jag kunde tänka mig å sticka i henne.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 14:05:43 följande:
    Haha! Det hade i alla fall jag sett humorn i. Maken är nog inte av samma åsikt.

.....nån kanarieö.
    Aaah.....
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-23 14:15:39 följande:
    Den tar man ju i örat nu för tiden. Men visst, det finns ett och annat jag kunde tänka mig å sticka i henne.....
    Va?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-23 14:22:43 följande:
    Va?
    Ooops, vad jag menar är : Du liknar väl ändå Sarah Palin. Lite. Du har iaf samma utrustning som hon, ergo....jag tänkte på dig, Anneli. Egentligen.

Lät det där trovärdigt ??????? 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-23 13:01:53 följande:
    Grattis på födelsedagen NG!
    Agridulce skrev 2011-12-23 13:05:33 följande:
    Åh! Fyller NG år idag???
    Stor grattiskram tjejen.
    Åsså en massa blom- och hjärtsmileysar jag inte kan göra från mobilen.

Anton Chigurh skrev 2011-12-23 13:43:46 följande:
    Det var som fan !!!

Grattis grattis på dagen, Maria. Och må du skjutas och allt det där.......

Tack Solig
    Eau de Salope
  • och
    Anton Chigurh skrev 2011-12-23 14:35:28 följande:
    Ooops, vad jag menar är : Du liknar väl ändå Sarah Palin. Lite. Du har iaf samma utrustning som hon, ergo....jag tänkte på dig, Anneli. Egentligen.

Lät det där trovärdigt ??????? 
    Du menar med tanke på att jag är blond och smal?

NEJ!!  
    The hard way is the right way.