• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Jag tror att jag kommer få en snusnäsduk i julklapp.

• Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-22 22:25:12 följande:
    Har lagt upp bild på plutt i galleriet för er som är betrodda
    Anton är ju riktigt söt. Och tack för förtroendet. Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-12-23 00:28:09 följande:
    Anton är ju riktigt söt. Och tack för förtroendet. Glad
    Blir du väldigt besviken om han får heta Jason istället?
  • och
    MrsAssault skrev 2011-12-23 00:48:42 följande:
    Blir du väldigt besviken om han får heta Jason istället?
    Både Anton och jag själv blir väldigt besvikna.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-23 01:14:19 följande:
    Både Anton och jag själv blir väldigt besvikna.
    Exakt, jag tror jag känner mig lite utbränd för tredje gången idag efter det chockbeskedet, jag är numera fruktansvärt deprimerad, men, jag räknar med att Mrs övertalar sin gobbe till ett namnbyte. Allt annat är otänkbart.

Depressionen som namnbytet orsakat är av en sådan karaktär att ingen vanlig medicin biter på sjukdomen - en så kallad Megadepression  -  tamejfan, men, som väl är känner Anton till knep där den moderna läkarvetenskapen gått bet. Egentligen kan man undra var så kallade forskarna lägger sina miljarder som dom snor till sig i forskningsbidrag. Jaja. Säger jag bara. Jaja.

Nåväl, är du utbränd och deprimerad, och kanske har ont i en fot eller nåt, då skall du ta ett dosmått i timmen av Antons Glögg, funkar garanterat mot alla kända och okända krämpor. Enklare kan det knappast bli
    Om sen Anneli kommer hit och masserar min rygg en timme eller två, så blir ju knappast depressionen förvärrad av den anledningen. Tvärtom, skulle jag vilja påstå.

Till alla er som inte tagit Antons medicin tidigare bör jag kanske nämna att ett dosmått är ett gammalt hederligt tyskt ölglas från Kaiserkeller i Hamburg, rymmer 1,5 liter. Ungefär.

Så skit samma om Mrs byter namn eller inte, jag botar hellre min depression. Och givetvis ser jag fram emot massagen också.

Jason
    är fint det med. Gravid

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Agridulce

God morgon!
    Dagens status: folkilsk, trött och semester. Nu är det jävlar i mig jul igen!!!!

Häller lite läkarsprit på Anton så han läker och sen drar jag i mig resten!!

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 10:15:39 följande:
    God morgon!
    Dagens status: folkilsk, trött och semester. Nu är det jävlar i mig jul igen!!!!

Det finns änglar........
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2011-12-23 10:19:28 följande:
    Det finns änglar........

Skål tamej fan!!!

Hoppas din dag blir bättre än min och att solen må skina på dig Anton.
    Naughty by nature
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-23 10:15:39 följande:
    God morgon!

Och GOD MORGON, såklart, Agri.