• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-22 15:02:07 följande:
    Tack BJ! Hon är fortfarande fin men jag är inte överdrivet förtjust i hennes överdel (jag är så picky!!!)
    Jag tycker inte att det är så snyggt att halva tuttarna tittar fram, speciellt inte eftersom det är en svart kant på klänningen.
  • Yoyna

NG, ja herregud... Det gör ju det hela om möjligt ännu mer bisarrt kinky!

• Anton Chigurh

Undras ifall våra svenska tomtar utbildas såhär ingående. Detta är fan bra, nåt för Reichfuchers regering å ta tag i.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Ernst Hugo
    Yoyna skrev 2011-12-22 17:02:44 följande:
    Hej Björnen!

Hej lilla lammet. Vad är det eg ni diskuterar här? Förvånad
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna

Hur menar du Björnen?? Bääh? *oförstående stora ögon* (som vanligt alltså?)

• PrimitivMan

Hur kommer det sig att de ämnen som medför längsta (och mest frekvent återkommande) trådarna (på S&S) 0å Fl är:

a) Rakat eller inte rakat
    b) Hemskt att mannen ser på porr

Är det verkligen så viktiga och intressanta ämnen? Eller har jag missat något

• och
    PrimitivMan skrev 2011-12-22 21:08:56 följande:
    Hur kommer det sig att de ämnen som medför längsta (och mest frekvent återkommande) trådarna (på S&S) 0å Fl är:

a) Rakat eller inte rakat
    b) Hemskt att mannen ser på porr

Är det verkligen så viktiga och intressanta ämnen? Eller har jag missat något
    a) Typisk fråga för att visa att man har tagit ställning och stärka sin identitet. Eller få belägg för sin åsikt och slippa en tjatande partner?

b) Trådar som startas av en TS som är i affekt.

Fattar inte heller grejen med det, även om jag kan förstå att folk blir besvikna eftersom i princip alla tittar på porr och människan har en tendens att ha för höga förhoppningar resp vara naiva.   
    The hard way is the right way.