• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-22 13:07:02 följande:
    Fast det var ju inte priset...Anton.
    Att jag är bäst vet vi ju redan, men att Mrs döper bäsen till Anton är ett tröstpris som Mrs tycker jag är värd. Och jag kan inte annat göra än hålla med henne.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna

Jag hävdar fortfarande att jag hade MER än rätt eftersom det började den 17:e å han föddes den 18:e!!! (och hitintills är det bara NG som gett mig mitt pris... )

• lille Birger
    Yoyna skrev 2011-12-22 14:41:47 följande:
    Jag hävdar fortfarande att jag hade MER än rätt eftersom det började den 17:e å han föddes den 18:e!!! (och hitintills är det bara NG som gett mig mitt pris... )
    Här är några bilder på den den tjejen som du tyckte var fin:

• Yoyna

Tack BJ! Hon är fortfarande fin men jag är inte överdrivet förtjust i hennes överdel (jag är så picky!!!)

• Anton Chigurh
    Du är bäst.

Efter mig då...... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Visst är det en tjusig bild.

...från senaste Ghost Rider.
  • Nice Girl Wrong Place

Eller hur?

Fast jag menar allt jag säger till dig, på riktigt 
    Min man är föresten mycket imponerad över dina skills.    
    Eau de Salope
  • Yoyna

NG, va bra! Men för att vara heeelt ärlig så är det min pappas skills, jag hann inte. Nått att tänka på

Tack Anton!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-22 15:37:19 följande:
    NG, va bra! Men för att vara heeelt ärlig så är det min pappas skills, jag hann inte. Nått att tänka på

Tack Anton!

Haha...ja jag ska rapportera användningen av den så du kan tala om för din pappa hur uppskattad den är
    Eau de Salope
  • Ernst Hugo
    MrsAssault skrev 2011-12-22 00:21:57 följande:
    Hej jag har en bebis Solig

Grattis Mrs Glad
    Come on katten - det svänger ju...