• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2011-12-22 11:21:14 följande:
    Det finns vissa tillfällen när man är glad att man inte är kvinna, förlossning är ett sådant tillfälle.
    Jag hade så ont att min man började gråta. Han är inte direkt en kille som gråter..
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-22 10:52:12 följande:
    Såg en tråd igår där ngn frågade om det fanns någon kändis som skrev på forumet (i sex delen då alltså). Kom då att tänka på, vilken kändis skulle det vara kul att "hänga med" på FL.

Med tanke på att Carolina Gynning skall ha barn så är det en rätt intressant kandidat tycker jag. Smart, sexig och verkar fullständigt sanslös. Jag blir alltid full i skratt när jag ser henne, typ med sin stora ögon fyrar av en helt vansinnig kommentar. Tror att hon har rätt många djup för den delen och "more than meets the eye" helt klart.

Vilka kändisar skulle ni tycka var intressanta ?

Ja jag gillar henne faktiskt. Hon är ett yrväder och helt gränslös känns det som.
    Sedan tycker jag att hon är väldigt vacker. 
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-22 00:21:57 följande:
    Hej jag har en bebis Solig
    Härligt. härligt, Mrs, och GRATTIS GRATTIS. 

Och jag förväntar mig givetvis att du döper knodden till Anton, eftersom du hade fräckheten och släppa ut honom alldeles för tidigt.

Grattis igen å KRAM från Anton
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2011-12-22 12:15:26 följande:
    Härligt. härligt, Mrs, och GRATTIS GRATTIS. 

Och jag förväntar mig givetvis att du döper knodden till Anton, eftersom du hade fräckheten och släppa ut honom alldeles för tidigt.

Grattis igen å KRAM från Anton. 
    Åh tack, och förlåååt haha kram!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-22 12:35:44 följande:
    Var det någon som gissade 18e?
    Yes Yoyna.
    Men hon gissade på 2 dagar

Vi har nog redan korat henne till vinnare haha!   
    Eau de Salope
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-22 12:53:51 följande:
    Yes Yoyna.
    Men hon gissade på 2 dagar

Vi har nog redan korat henne till vinnare haha!   
    Fast Mrs har redan gått med på att döpa underverket till Anton. Ett klokt beslut.

Tänkte bara säga det !!!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-22 13:01:59 följande:
    Fast Mrs har redan gått med på att döpa underverket till Anton. Ett klokt beslut.

Tänkte bara säga det !!!! 

Fast det var ju inte priset...Anton.
    Eau de Salope