• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood
    och skrev 2012-01-05 20:52:04 följande:
    Va? Vad fick du det ifrån?
    Projektion 
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 20:58:22 följande:
    Ja, och med det menar jag att det är så genomskinligt och jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    För istället för att framstå som porrig, öppen och sexbejakande, ser det desperat och helt enkelt korkat ut.
     Om de bara visste hur många som faktiskt läser det de skriver och diskuterar dessa vilsna själar i slutna grupper och i inboxar.
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?
    Jag blir faktiskt beklämd över att du sitter och diskuterar andra människor på det sättet, och tror dig ha rätt att döma dem. Vad det nu än må handla om. Pinsamt är det oavsett, och respektlöst.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 20:51:04 följande:
    Jag ser och lär
    Och jag tittar på och fascineras.......
    Naughty by nature
  • och
    Driftwood skrev 2012-01-05 21:04:33 följande:
    Projektion 
    Jag kan göra ett försök att projicera ... Nej, det ska jag inte göra. Det hade låtit desperat.

Hoppas du snart får assistans iaf.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 20:57:30 följande:
    *Går runt, betraktar, ställer mig bakom och lösgör livremmen...*
    *Biter mig i läppen och börjar andas snabbare. Väntar.*
  • Driftwood
    och skrev 2012-01-05 21:07:56 följande:
    Det hade låtit desperat.
    Ingen risk

Jag tror att vi såg ett annat exempel på projektion.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 21:09:35 följande:
    *Biter mig i läppen och börjar andas snabbare. Väntar.*
    *Står still, lyssnar till dina andetag, drar livremmen ur hällorna och ler förnöjt åt den flämtande, våta lilla slynan du är...och låter dig vänta*
    Eau de Salope
  • och
    Driftwood skrev 2012-01-05 21:12:55 följande:
    Ingen risk

Jag tror att vi såg ett annat exempel på projektion.
    Ha ha, helt rätt!
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:00:36 följande:
    Desperation skulle nog klä dig också lilla gumman

Don't knock it 'til you've tried it! 
    Som svar på ditt citat. Jo, jag har också pratat sex, skojat om orgasmer, fitta, knulla och försökt få mig att framstå som om jag hade koll på läget (trodde det var sexigt och lockande) . Men det var under lite andra former förstås (heta linjen tex) men principen var den samma. 
    Skillnaden mellan dig och mig är att jag var ca 15-17 år, vilket var för en sisådär 25 år sedan.

• Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 21:19:20 följande:
    Som svar på ditt citat. Jo, jag har också pratat sex, skojat om orgasmer, fitta, knulla och försökt få mig att framstå som om jag hade koll på läget (trodde det var sexigt och lockande) . Men det var under lite andra former förstås (heta linjen tex) men principen var den samma. 
    Skillnaden mellan dig och mig är att jag var ca 15-17 år, vilket var för en sisådär 25 år sedan.

Jag tror mig utläsa fler skillnader än så mellan dig och mig.

Eau de Salope