• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Driftwood skrev 2012-01-05 20:44:25 följande:
    Hej

Lite smånostaliskt schizofren, allt väl således. Själv? Kåt förstår jag.
    Va? Vad fick du det ifrån?

Jo, det är bra. Trött och längtar efter sol och värme. 
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 20:49:30 följande:
    Haha...så bra.
    Du får komma när jag bestämmer att det är dags, inte en sekund tidigare. 
    Ditt ord är min lag.

*faller på knä och sänker blicken*
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 20:53:41 följande:
    Ditt ord är min lag.

*faller på knä och sänker blicken*
    *Går runt, betraktar, ställer sig bakom och lösgör livremmen...*
    Eau de Salope
  • Memoar

Ja, och med det menar jag att det är så genomskinligt och jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    För istället för att framstå som porrig, öppen och sexbejakande, ser det desperat och helt enkelt korkat ut.
     Om de bara visste hur många som faktiskt läser det de skriver och diskuterar dessa vilsna själar i slutna grupper och i inboxar.
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?

• Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 20:58:22 följande:
    Ja, och med det menar jag att det är så genomskinligt och jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    För istället för att framstå som porrig, öppen och sexbejakande, ser det desperat och helt enkelt korkat ut.
     Om de bara visste hur många som faktiskt läser det de skriver och diskuterar dessa vilsna själar i slutna grupper och i inboxar.
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?

Desperation skulle nog klä dig också lilla gumman

Don't knock it 'til you've tried it! 
    Eau de Salope
  • Memoar
    Oj, felpost!
  • Ernst Hugo

Undrar nyfiket om detta är en del av en tidigare påbörjad dialog?
    Come on katten - det svänger ju...
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-05 20:48:44 följande:
    Agri, ja du har ju en förkärlek för oväntade sidor, right?
    Naughty by nature