• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:21:43 följande:
    Jag tror mig utläsa fler skillnader än så mellan dig och mig.

Det hoppas jag verkligen!Förvånad
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:26:40 följande:
    Duktig flicka! Gapa stort.
    " jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?"
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 21:38:49 följande:
    " jag förstår inte hur man är funtad när man sitter och outar sig själv som korkad?
    Fast å andra sidan tror jag inte de har självinsikt och den respekten för sig själv som det kräver att förstå innebörden av det?"

Men det där är ju din åsikt, förstår du?

Om jag har självinsikt och respekt för mig själv, har ju du faktiskt ingen aning om.

Du är lika anonym som jag här på FL (nästan) och har bevisligen inte samma humor eller preferenser vad gäller tidsfördriv, vilket är helt ok för min del!

Det är bortom mitt förstånd hur det ens kan störa dig (vilket det bevisligen gör) att ett gäng likasinnade sitter och dödar lite tid tillsammans i en tråd på ett forum.

Men som sagt, det är ju helt ok att du tror som du gör och jag hoppas att det känns bra för dig också.       
    Eau de Salope
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:45:28 följande:
    Men det där är ju din åsikt, förstår du?

Ja inte sitter jag och skriver åt ngn annan och samtidigt tror att det är mina egna åsikter.

• Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 21:52:35 följande:
    Ja inte sitter jag och skriver åt ngn annan och samtidigt tror att det är mina egna åsikter.

Skönt att du plockade ut det mest relevanta.

Ha en bra kväll nu! 
    Eau de Salope
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-05 21:05:41 följande:
    Jag blir faktiskt beklämd över att du sitter och diskuterar andra människor på det sättet, och tror dig ha rätt att döma dem. Vad det nu än må handla om. Pinsamt är det oavsett, och respektlöst.
    Lille Birger är för liten för att förstå vad det handlar om. Hade jag förstått det hade jag blivit jätteledsen och börjar gråtaGråter, också hade någon fått trösta mig.
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 21:53:29 följande:
    Skönt att du plockade ut det mest relevanta.

Ha en bra kväll nu! 
    Jag plockade inte ut ngt. Jag svarade på den enda frågan du skrev i inlägget. Det andra var dina tankar nedskrivna.
  • Nice Girl Wrong Place
    Memoar skrev 2012-01-05 22:05:44 följande:
    Jag plockade inte ut ngt. Jag svarade på den enda frågan du skrev i inlägget. Det andra var dina tankar nedskrivna.

Hmm, jo genom att citera stycket plockade du ut det.

Men ok, som sagt, ha en jätteskön kväll. 
    Eau de Salope