• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 22:27:12 följande:
    Ha ha, jag tar inte åt mig.

Helt ärligt kan jag ju säga att det verkligen var helt fel tråd att fälla den sortens omdömen i. Om man nu absolut ska känna sig tvingad att göra det ens. 

Ja jag tänkte faktiskt samma sak.
    Eau de Salope
  • Memoar
    och skrev 2012-01-05 22:20:00 följande:
    Jag är lite osäker på vad det är du försöker säga här. Å andra sidan låter det inte som att du vet det heller.

Eller menar du att jag skulle vara korkad? Och sakna självinsikt?  
    Har du taldator? *nyfiken* Fan vad coolt i så fall!

Kan du läsa en hel text? Med det menar jag hela stycken och sätta ihop dessa även om de är flertal och ändå förstå att de hör samman? 
    Ja, du visar ju inte den förmågan just i frågan ovan du ställer, men jag tänkte att det kanske var en tillfällighet då du verkar en smula upprörd och provocerad.

• Aynrand
    och skrev 2012-01-05 22:32:20 följande:
    Ja.

Jag väntar fortfarande. 
    väntar på vad?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:33:03 följande:
    Ja, jag vill ha dig.
    vilket sammanträffande jag vill ha dig med

hur känns det att outa dig så här?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-05 22:36:20 följande:
    vilket sammanträffande jag vill ha dig med

hur känns det att outa dig så här?

Väldigt bekant från andra sammanhang, sannesenligt och naturligt.
    Eau de Salope
  • Memoar
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:20:40 följande:
    Haha jaha?
    Jag sa inte att du missat frågor, gjorde jag? Jag noterade en sak, det är allt.

Varför sitter du ens här och är allmänt otrevlig? Fler än jag reagerade på din "felpost" och tyckte det kände lite konstigt att sitta och prata så om människor, oavsett vilka de var.

Jag vet inte vem du är eller vad du vill, men slappna av och låt oss sitta och gotta oss i vår egen dekadens. Vi HAR självinsikten och självdistansen att kunna göra det och det känns riktigt bra.

För dig känns det inte bra, så sluta vara en masochist och gå vidare.       
     Nu är ju tråden visserligen ca 5 månader gammal, men ändå! Du har själv startat den och skrivit den charmiga trådstarten. Dessutom borde du se den då och då ifall du tittar upp och åtminstone påminnas!
    För säkerhets skull.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-24 17:41:08 följande:
    Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 22:34:58 följande:
    Har du taldator? *nyfiken* Fan vad coolt i så fall!

Kan du läsa en hel text? Med det menar jag hela stycken och sätta ihop dessa även om de är flertal och ändå förstå att de hör samman? 
    Ja, du visar ju inte den förmågan just i frågan ovan du ställer, men jag tänkte att det kanske var en tillfällighet då du verkar en smula upprörd och provocerad.

Hur mår du egentligen?

För övrigt finns det den sortens hjälpmedel för synskadade människor. Jag tvivlar på att de som behöver använda det tycker att det är så värst coolt, dock. De är nog mest tacksamma över att det finns. 
    The hard way is the right way.