• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:47:26 följande:
    Ja?
    Jag väntar och väntar och väntar och väntar...

Risken är stor att jag svarar på mailet från Ungkille19cm annars. 
    The hard way is the right way.
  • Memoar
    och skrev 2012-01-05 22:42:43 följande:
    Hur mår du egentligen?

För övrigt finns det den sortens hjälpmedel för synskadade människor. Jag tvivlar på att de som behöver använda det tycker att det är så värst coolt, dock. De är nog mest tacksamma över att det finns. 
    Tack jag mår bra! Träningsvärk som fan, men det går över till imorgon

Åh, min lillebror uttryckte sig faktiskt precis så där "Fan vad coolt" när han fick sin taldator. Inte fan sitter han och är tacksam hela tiden. Finns inget värre än folk som tycker synd om andra människor som har ngt funktionshinder.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-01-05 22:49:25 följande:
    Jag väntar och väntar och väntar och väntar...

Risken är stor att jag svarar på mailet från Ungkille19cm annars. 
    Hahahahaha...

Vänta på du bara, damsel in distress (mitt nya nick tror jag).
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 22:49:09 följande:
    Har du sett den!?! Förvånad
    haha den med
    jag menade repliken
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2012-01-05 22:51:26 följande:
    haha den med
    jag menade repliken
    Ah jag trodde du menade Antons k*k (censurerar så att ingen ska ta illa upp).
    Eau de Salope
  • Memoar
    Aynrand skrev 2012-01-05 22:43:25 följande:
    hej du
    du har missförstått en grej...det här är tråden för inbördes beundran. Jag tror säkert att du har annat att göra än att slösa din tid med oss.
    Aynrand, du kan tilltala mig Orishas.

Nej, jag har inte missförstått ngt. Att du månar om min tid var vänligt. 
  • Memoar
    Perite FL skrev 2012-01-05 22:44:04 följande:
    Att du inte har fått vad kuk du anser dig i behov av behöver inte innebära att du beter dig som ett jävla svin. Egentligen !!!
    Detta måste i särklass vara ett av de mest intelligenta och välgenomtänkta inlägg på Fl någonsin?
    Wow vilken styrka i dina ord och vilken fullträff sen! *imponerad*

• Perite FL
    och skrev 2012-01-05 22:47:34 följande:
    Hård då?

Eller ska NG och jag fortsätta? 
    Tror fan ni skall fortsätta. Det var ju helt jävla underbart. Kör igång för bövelen. Jag är hård som helvete sen länge.  OCH VÄNTAR........

Det där arslet som inte tagit sin medicin kan ni behandla som en hink med skit, eller iaf bry er lika mycket om, eftersom det känns ända hit att hon faktiskt är en hink med skit. 
    A nuclear war can ruin your whole day.
  • och
    Memoar skrev 2012-01-05 22:49:55 följande:
    Tack jag mår bra! Träningsvärk som fan, men det går över till imorgon

Åh, min lillebror uttryckte sig faktiskt precis så där "Fan vad coolt" när han fick sin taldator. Inte fan sitter han och är tacksam hela tiden. Finns inget värre än folk som tycker synd om andra människor som har ngt funktionshinder.
    Vet du vad, att känna tacksamhet över det man har är både svårt och samtidigt en stor befrielse. Jag önskar verkligen att alla kunde känna det, för det får en att må betydligt bättre.

Själv tycker jag att det är värre med tex krig, våld, miljöförstöring osv. Men om vi diskuterar människors beteende på individnivå så finns det nog inget som irriterar mig så mycket som fyrkantiga människor utan självinsikt som lägger tid på att förtala, förarga och fördöma andra människor.
    The hard way is the right way.