Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:21:29 följande:
    ahhahaha ja så måste det vara! Kan jag bara gå till apoteket nu och få medicin?

Skämta på du ju hårdare och brutalare och sjukare, desto mer roligt har jag jag är störd fast på riktigt Har inte riktigt sånna där gränser om vad man inte får skämta om osv, så ja man kan säga att jag ofta gör en blunder eller fem, men det har blivit bättre med åren.

Nej, du måste nog ha det på papper innan du kan börja medicinera!

Blundrar kan vara hur kul som helst, i rätt sällskap  Men det är dumt att trampa någon på tårna och när man inte känner varann kan det ju bli fel.
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:22:11 följande:
    *viskar* Måste vara åldern Oskyldig

Mmm, kan vara! Men jag är svag för äldre män så mig gör inte åldern något. Predemens däremot kan bli jobbigt!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:23:24 följande:
    Japp det är för få kåta och tacksamma människor!

Visa pattarna så får du popcorn! Dotterns pappa har en t-shirt med den texten och jag garvar varje gång jag ser honom i den.

Hahaha!!! Popcorn är asgott, jag skulle lätt flasha! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Yoyna
    och skrev 2011-08-28 14:30:25 följande:

" target="_blank">

Ännu en bra låt.

Notera gärna han i soffan längst till vänster, apropå tidigare diskussion.   

Sååå skön!

Rövarkungens Ö och Barn av vår tid är inte heller så illa.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:38:50 följande:
    Män bör vara äldre...
    Mmm, absolut! Drömmer
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:43:15 följande:
    Kan du inte skriva det på ett papper då? Datorn har så kasst batteri att den kommer dö innan jag kommer fram till apoteket!

Jo de är sant och sånt är ju inget kul. Men de är guld värt att kunna leva ut det sjuka med rätt folk eller iaf jag uppskattar det enormt.

Tyvärr, har inte förskrivningsrätt på sådana mediciner

Men om du går till en läkare och beskriver dina bekymmer så kan han säkert hjälpa dig??
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:45:52 följande:
    Barn av vår tid är alltid bra, lite som alfzelius ikaros. Rövarkungen *tummen upp*

Ikaros, älskar!!!! Gråter varenda gång jag lyssnar på den!!!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 14:44:29 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:38:50 följande:
    Män bör vara äldre...
    Skönt vi behöver aldrig slåss om dom, ni får gladeligen behålla de äldre männen. Jag gillar lammkött iaf så länge jag inte måste äta det!

Jag har iofs lammkött hemma, min man är tre månader yngre än jag. Men om jag kollar på nån annan så får de gärna vara äldre! Det bästa av två världar?
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:50:49 följande:
    Jag har i mitt liv bara haft en yngre man. Och det var skitjobbigt för jag kunde inte sluta tänka på det haha...
    Mellan 40-45 (med god marginal uppåt) känns nice. 

Är helt med dig på den åldersskillnaden! (men det vet du ju redan )
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 14:50:53 följande:
    Så ni skriver. Skrikandes

Jag borde filma maken. Han gick upp utan att kunna öppna ögonen gick in i köket och letade efter toaletten. Hjälpte in honom til badrummet och tvingade honom ta en dusch. Att han aldrig ger sig. Han erkände sig slagen efter 1,5flaska Tequila igår och 3 Ice smirnoff.

Herregud!!! Då hade jag varit full i typ en vecka!!!! Förvånad
Svar på tråden Trash-tråden