Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:41:25 följande:

Haha ja såklart
    Tycker det är så härligt med en tråd där folk inte bara bråkar haha...det är liksom vad man är van vid. 

Jag har inget behov alls av att bråka med folk jag inte känner. Det finnsi nte tillräckligt med energi i mitt liv för att bli upprörd över sådant som inte rör mig. '

Jag vill ha kärlek och uppskattning!   Hahaha! (Och förstås även ge detsamma till andra!)
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:42:41 följande:

Jaaa nu har jag handlat klart, tog några timmar och min plånbok blev märkbart tunnare. Men jag är nöjd och utsvulten, så jag lagar lite mat.
    Ansiktskrämen, det slutade med att jag köpte en på Apoteket haha... 
    Mm, det brukar ju tyvärr blir så att plånboken blir lite tunnare elelr att kortet blir lite mer slitet kanske... Lagar du något gott? Apoteket har ju hur mycket som helst och i olika prisklasser, hoppas du blir nöjd!
  • Yoyna
    Binary skrev 2011-08-28 18:40:01 följande:
    Saknar bara en för att samla de fagraste damerna på FL här inne ju, men hon sitter i soffan och har somnat :-P

Väck henne med en puss från mig!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:00:07 följande:

Moussaka. Gott!
    Ja, apoteket har helt ok krämer och massor att välja bland. Köpte enganska liten tub, ska nog köpa en till i veckan
    En kvinna kan aldrig ha för många krämer.  

Ja, det är gott! Aldrig lagat det själv dock, kanske skulle prova?

Haha, nä man kan aldrig ha för många krämer (eller för mycket smink eller parfymer eller underkläder eller ja du fattar!)
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:18:58 följande:
    Jaaa gör det! Mycket gott
    Med en stor härlig sallad till.

Ja, jag fattar, smink, parfymer, underkläder (fast jag måste erkänna att jag går utan trosor 360 dagar av 365 under året, underkläder fyller mer en sexuell funktion...), väskor (!!!), skor, örhängen samt sexleksaker    

Mmm, allt det är bra saker! Jag gillar bra saker!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:28:35 följande:

Alltså vi har ju hur många bra förslag som helst.
    Slyna på burk, sperma i tub och könsdoft som luftfräschare. 

Slyna på burk... {#emotions_dlg.djavulsk}

Då ser jag en flaska med en liten liten slyna i (typ som en ande i flaska) sen gnuggar man flaska och hon kommer ur flaskan i fullstorlek.... 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:38:59 följande:

Sportdryck? 

Prestationshöjande? Oskyldig
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 20:28:25 följande:
    och nu har jag lyckats med konsten att liksom spama nästan en hel sida i en tråd helt själv. det blir ofta så för min del och jag blir som en holk varje gång och bara jaha nu igen Skrikandes
    Känns det bättre om jag tar på mig halva skulden?

Sorry! My bad, fick lite att göra!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 20:27:18 följande:
    Hahahha numera har jag arbetat fram nån form av eget recept, hittade två på nätet som jag liksom mixat ihop. Ibland gör jag den med potatis och aubergine och ibland med bara aubergine, beror på vad jag har lust med.

Bjöd min syrra på det en gång OCH hon säger alltid att aubergine är sååå äckligt, men moussaka de åt hon för kung och fosterland

Meeen, nu måste du ju iaf försöka skriva ner ditt egna recept!
Svar på tråden Trash-tråden