• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 17:08:58 följande:
    Tyckte om den. Läs den om du får tid över.

Sen var jag besatt av Stephen Kings böcker i min ungdom och Sydney Sheldon.
    Vem var inte det, har typ alla sydney böckerna kvar, virgina andrews också och sen fan heter hon, som hade en son som hette nick som led av manodepp eller är de kanske sydney sheldon, nej nej, de är någon annan.. gahh avskyr när namn och sånt flyr mitt minne!! Skit också!

Läste en annan bok som fick mig att gråta, äcklig minns inte författaren, en biografi skriven av Englands första kvinnliga och dessutom svarta domare, fy vilken uppväxt!
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 17:01:41 följande:
    En annan bok som är värd att läsa är Levande bränd av Souad Souad.

www.boksidan.net/bok.asp?bokid=468
    Har inte läst den, tror bara jag läst om den innan och tänkt läsa den.
  • straight arrow
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 17:52:29 följande:
    En bok jag kan läsa hur många gånger som helst är Goda Omen med terry pretchet och niel armstron (tror dom heter så)
    Neil Gaiman. Jag har den också.
  • Yoyna

Och, du har inte ringt än? Inte du heller Agri! Så jag kan tyvärr inte bedöma vem som låter mest desperat...

Och, läs om dom! det har jag gjort, tre gånger! Sen gillar jag Majgull Axelsson å Marianne Fredriksson om vi pratar samtida författare. Är inte så mycket för fantasyböcker. Skräck är ok, gillade Lida minns jag.

• HäckHäxan
    straight arrow skrev 2012-01-06 18:11:31 följande:
    Neil Gaiman. Jag har den också.
    Jag älskar den, den är som mitt personliga lyckopiller i bokform. OCh innehåller ett av mina favoritcitat ever!           " Som hells angels, fast på riktigt" LÅnade ut den till pappa för ett år sen och han vägrar lämna tillbaka den, han har också läst den flera gånger nu och garvar.

Hittade just en disney låt jag helt missat.. som jag blev nördigt kär i, jag tror jag hade varit en nörd i ett annat liv, något blev snett i detta bara!

Björn Skifs – Är På Väg
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-06 18:46:17 följande:
    Och, du har inte ringt än? Inte du heller Agri! Så jag kan tyvärr inte bedöma vem som låter mest desperat...
    Maken kom hem ikväll så jag får se om jag få någon underhållning därifrån. Fast han tittade mest livrädd på min förkylda ynkliga uppsyn.
    Naughty by nature
  • Yoyna

Stackars, stackars Agri!!! kom å lägg dig i mitt knä ska jag klappa lite uppskattande på dig!

• Anton Chigurh
    HäxanSurtant skrev 2012-01-06 19:06:43 följande:
    Har lämnat ett bidrag, vet dock inte om det gör din tråd bättre eller sämre...
    När har ett inlägg från dig någonsin försämrat en tråd. Jag skämtar faktiskt inte....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.