• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Driftwood
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:06:17 följande:
    ett sidospår till...vad skall ni äta ikväll?
    Rose skulle äta vodka med tillbehör, de andra vet jag inte, själv har jag inte bestämt än
  • Inima
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:07:13 följande:
    Japp, från 18år ålder till 30 Har jag nämnt att jag hatar att flytta

Det tar typ ett år för mig att bo in mig, så jag fattar att aha jag bor faktiskt här nu och sen kan jag börja fixa det som jag vill ha det. Flyttade hit i dec och det finns inte en tavla på väggarna, för jag vet inte vilka jag vill ha uppe och vart de skall sitta.

jag har skitsvårt för att bestämma mig för sånt där, samma med tapet och färg, så än så länge har jag bara rummen nästan klara i mitt huvud typ. Tösens rum är klart och mitt rum får jag göra om i huvudet för tapeten jag blev kär i finns inte längre OCH då tappar jag sugen helt! Funderar helt sonika på att måla alla väggar helt svarta, så slipper jag fundera mer på det.
    Jag har flyttat... på 5 år 6 gånger.

Förjävligt.

Jag är tvärtom, jag börjar planera allt redan innan jag flyttat in
    Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:08:45 följande:
    Hahaha äta vodka?
    Ja du, fråga inte mig

• Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:03:34 följande:
    stämmer ganska väl ja
    Såg en välkänd läkarorganisation och tänkte man kunde starta en ny förening

Femmes sans frontières

Vad tror du om det? 
    Come on katten - det svänger ju...
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:05:02 följande:
    Att någon drar dig i de tunna hårstråna vid tinningarna?
    Det gör inte ens ont på mig Jag är inte riktigt som andra om man ser till det andra uppfattar som jobbig smärta.

Du skulle kunna hälla salt i sår på min kropp och jag hade liksom bara gillat den lilla svidande känslan det ger och tro mig jag är fullt medveten om hur icke normalt det är. Jag är som en freakshow gällande smärta. Har tydligen en skum smärttröskel och har alltid haft även som barn.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
Svar på tråden Trash-tråden