• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-08-29 19:04:45 följande:
    Eller hur.
    mmmm Skäms som i mums!
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-08-29 19:10:17 följande:
    Såg en välkänd läkarorganisation och tänkte man kunde starta en ny förening

Femmes sans frontières

Vad tror du om det? 
    haha den var riktigt bra Baloou, rätt så många facetter i detta ...Hmmm!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:11:06 följande:
    Får be henne om receptet.
    Men jag är nykterist.

Typ.  
    så länge du använder spritt i mat som du värmer upp är det ok eller hallal, allal, alal eller hur det än stavas haha
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:06:17 följande:
    ett sidospår till...vad skall ni äta ikväll?
    Tänkte gjort rose kyckling förslag  men glömde ta fram kycklingen juh, så nu vet jag inte vad det blir.. eller jo nu har jag bestämt mig Pirakka blir det till middag/kvällsmat här
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:10:44 följande:
    Det gör inte ens ont på mig Jag är inte riktigt som andra om man ser till det andra uppfattar som jobbig smärta.

Du skulle kunna hälla salt i sår på min kropp och jag hade liksom bara gillat den lilla svidande känslan det ger och tro mig jag är fullt medveten om hur icke normalt det är. Jag är som en freakshow gällande smärta. Har tydligen en skum smärttröskel och har alltid haft även som barn.
    Ah, jo jag kan relatera till det på vissa nivåer.
  • HäckHäxan
    Inima skrev 2011-08-29 19:09:59 följande:
    Jag har flyttat... på 5 år 6 gånger.

Förjävligt.

Jag är tvärtom, jag börjar planera allt redan innan jag flyttat in
    haha kan jag med göra, men sen när jag står där med möblerna så är jag oftast onöjd och ändrar om och ändrar om och byter möbler och nej det var inte bra, så här då, så måste de stå så ett tag innan jag vet om det var bra eller inte, helt hopplös.

Men nu har jag iaf slutat möblera om så mkt, men det beror mest på min nackskada att jag får för jävla ont om jag lyfter för mkt tungt själv och mina möbler är sånna där tunga as.
  • HäckHäxan
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:07:18 följande:
    Rose skulle äta vodka med tillbehör, de andra vet jag inte, själv har jag inte bestämt än
    Men sluta skriva vodka, jag blir sjukt sugen på melon med vanlijvodka i!
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:13:43 följande:
    Nej jag menade att jag dricker vin ju  
    Aha, jag tyckte synd om dig där ett tag 
Svar på tråden Trash-tråden