• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-29 19:12:52 följande:
    Ah, jo jag kan relatera till det på vissa nivåer.
    Skrattande

Nå jag är störd och de är inte alltid bra, jag får vara tacksam att jag aldrig brutit något ben eller så. Jag är världens sämsta patient och jag är otacksam och har jag inte ont så har jag svårt att förstå att något är fel. Som när jag skulle föda barn, det liksom missade jag, för det skulle ju göra ont och jag hade inte ont och skulle såklart inte föda barn, mådde bara lite skumt och hade lite magknip typ Obestämd
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Driftwood
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:16:03 följande:
    Men sluta skriva vodka, jag blir sjukt sugen på melon med vanlijvodka i!
    *nyfiken*

Är det något du kan rekomendera som kvällsmat här?

Hur tillagas detta?
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:17:20 följande:
    Aha, jag tyckte synd om dig där ett tag 
    Du ser väl att det är synd om dig!

och varför det ha?
    tell me..........
  • HäckHäxan
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:19:18 följande:
    *nyfiken*

Hur tillagas detta?
    Man tar en vattenmelon, skär av en bit och häller i 1 L vanlijvodka, låter den stå ett dygn i kylen, gröper ut innanmätet och mixar och vips har man godis man kan hälla rakt i glaset och dricka, lite som en frukt smootie, gott och mättande... Nyttigheten vågar jag dock inte uttala mig om. Solig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Aynrand
    Driftwood skrev 2011-08-29 19:19:18 följande:
    *nyfiken*

Hur tillagas detta?
    melon (gala) med portvin och parmaskinka
  • Ernst Hugo
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:11:33 följande:
    haha den var riktigt bra Baloou, rätt så många facetter i detta ...Hmmm!

Kan redan se möjliga medlemmar där *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-08-29 19:10:17 följande:
    Såg en välkänd läkarorganisation och tänkte man kunde starta en ny förening

Femmes sans frontières

Vad tror du om det? 

Ah, får man var medlem i den föreningen?
  • Nice Girl Wrong Place
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:19:03 följande:
    Skrattande

Nå jag är störd och de är inte alltid bra, jag får vara tacksam att jag aldrig brutit något ben eller så. Jag är världens sämsta patient och jag är otacksam och har jag inte ont så har jag svårt att förstå att något är fel. Som när jag skulle föda barn, det liksom missade jag, för det skulle ju göra ont och jag hade inte ont och skulle såklart inte föda barn, mådde bara lite skumt och hade lite magknip typ Obestämd
    Hhahahahaha vad freaky!!!
    Jag har väldigt hög smärttröskel och kan finna sexuell upphetsning i smärta, men du är ju something else haha!!!
    Föda barn missade jag INTE, en gång i tiden när jag var en fotbollsbrud, töjde jag ut ett ledband i knät när jag spelade fotboll och det gjorde så ont att det svartnade för ögonen...jag blev INTE kåt. Det, tillsammans med föda barn och bli avkastad av x antal hästar, leder min smärtliga.

Kände du inte ens värkarna? 
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-08-29 19:22:44 följande:
    Kan redan se möjliga medlemmar där *L*
    I bet u do
    I do too
    ;)
Svar på tråden Trash-tråden