• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

God morgon!

Snuskiga otäcka människor!

HH, här är det pappersjobb å WF som gäller!

• HäckHäxan
    Yoyna skrev 2012-01-12 09:22:15 följande:
    God morgon!

Jag är faktiskt fullständigt ren idag, mitt år börjar om just idag, så jag är utan synd som den nyfödde Jesus en gång var!

Pilla pilla, prassel prassel.....

Ungen min kollar på sjöjungfrun, jag måste snart avbryta henne, blir mindre mysigt...humör! Går visserligen över fort.. Nä ut och blossa innan till sista kaffet.. sen stressa iväg!
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-12 09:22:15 följande:
    God morgon!

Snuskiga otäcka? Kom från rätt person . Fast jag känner mig lite träffad dock. Känner mig osedvanligt otäck och snuskig idag.
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2012-01-12 09:36:09 följande:
    Jag är faktiskt fullständigt ren idag, mitt år börjar om just idag, så jag är utan synd som den nyfödde Jesus en gång var!

Pilla pilla, prassel prassel.....

Ungen min kollar på sjöjungfrun, jag måste snart avbryta henne, blir mindre mysigt...humör! Går visserligen över fort.. Nä ut och blossa innan till sista kaffet.. sen stressa iväg!

Men va fint! Då är vi samma person i olika skepnader - du Jesus och jag Lammet...

Hoppas det gick bra att ta sig iväg!
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 09:41:19 följande:
    Snuskiga otäcka? Kom från rätt person . Fast jag känner mig lite träffad dock. Känner mig osedvanligt otäck och snuskig idag.
    Say what???? När har jag någonsin varit snuskig eller otäck??? Hallå!! Kan någon försvara mig, jag blir oskyldigt anklagad här! Gråter

Hmm, hur artar sig din osedvanliga snuskighet? {#emotions_dlg.djavulsk} Eller, jag kanske inte vill veta???
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 09:42:19 följande:
    God morgon!

Jag är mycket förkyld. Behöver en sadistisk utdrivning av förkylningen. 

Stackars dig baby! Hjärta Jag kan pyssla om dig snällt men utdrivningar pysslar jag inte med. Du får säkert hjälp från annat håll! Spöke
  • MrsAssault

Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs

• MrsAssault

Första gången jag är avstängd så är det för en sån grej, det är fan skandal. Jag har varit skitelak mot folk utan att det hänt ngt. Jag är mycket besviken!

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 09:42:19 följande:
    God morgon!

Jag är mycket förkyld. Behöver en sadistisk utdrivning av förkylningen. 
    Det vore sadistiskt att låta dig följa med på heldagspicknick ute i regnet.  *ryser av tanken*
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2012-01-12 11:50:06 följande:
    Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs
    Du är knäpp...