• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

Hej på er för övrigt! Solig

Yoyna sluta deppa och kom hit med polisutrustningen så ska vi nog kunna hitta på något.

Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-11 14:18:32 följande:
    Hej Agri! Tack för ditt fina förslag, det gjorde mig lite gladare!
    Bra! Ska ut och dricka vin ikväll. Jag kan ha med dig bojad som en liten acessoar.
    Naughty by nature
  • PrimitivMan

Meh ert prat om handbojor och polisutrustning fick igång (sådan dag idag) en massa kinky tankar. Som inkluderar handbojor, förhörsrum, noggrann kroppsvisitering och good cop/bad cop. Hmm kanske skulle ta och göra en "citizen's arrest" eller något .

• Agridulce

PM kom och haffa mig.
    Just nu är jag definitivt inte veckans medarbetare trots ton av jobb.
    Dåligt uppförande borde räcka som orsak.

• PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-01-11 14:47:06 följande:
    PM kom och haffa mig.
    Just nu är jag definitivt inte veckans medarbetare trots ton av jobb.
    Dåligt uppförande borde räcka som orsak.
    Ja dåligt uppförande är definitivt tillräckligt som orsak.

You have the right to remain silent. Anything you say or do can and will be held against you in a court of law. You have the right to speak to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be appointed for you. Do you understand these rights as they have been read to you?

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-11 15:00:34 följande:
    Ja dåligt uppförande är definitivt tillräckligt som orsak.
    You have the right to remain silent. Anything you say or do can and will be held against you in a court of law. You have the right to speak to an attorney. If you cannot afford an attorney, one will be appointed for you. Do you understand these rights as they have been read to you?

Nä!
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-11 14:10:31 följande:
    WTF? Det var ju faktiskt en komplimang!!!

Tom pappan till dina framtida små pansarvagnar insåg ju det.
    Anton Chigurh skrev 2012-01-11 12:07:23 följande:
    Men visst hade hon (Agri) en fin poäng.....
    Det är ju bra att i alla fall en av er förstår mig. {#emotions_dlg.flower}
    Okej då. För min charm och min intelligens är såklart helt ointressant i sammahanget.

För övrigt kan det lika gärna bli små flickor som hellre plockar blommor än hanterar vapen.
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-11 16:53:32 följande:
    ......

För övrigt kan det lika gärna bli små flickor som hellre plockar blommor än hanterar vapen.

Som kan gifta sig med BJ när de blir stora!
    Naughty by nature
  • och
    Agridulce skrev 2012-01-11 18:02:16 följande:

Som kan gifta sig med BJ när de blir stora!
    Bra tänkt!

Fast med mina fantastiska gener kommer de knappast att få tillräckligt stora rumpor för Birger.  
    The hard way is the right way.