• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Yoyna skrev 2012-01-12 10:37:43 följande:
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 09:41:19 följande:
    Snuskiga otäcka? Kom från rätt person . Fast jag känner mig lite träffad dock. Känner mig osedvanligt otäck och snuskig idag.
    Say what???? När har jag någonsin varit snuskig eller otäck??? Hallå!! Kan någon försvara mig, jag blir oskyldigt anklagad här! Gråter

Hmm, hur artar sig din osedvanliga snuskighet? {#emotions_dlg.djavulsk} Eller, jag kanske inte vill veta???
    Måste ha tagit miste på person då så klart. Du är ju en liten oskuldsfull flicka.

Jag håller min snuskighet under kontroll. Rovdjuret är hårt kopplad men kämpar för att ta sig fri. Tittar man in i mina ögon så kan han skymtas. Plats!
  • PrimitivMan
    MrsAssault skrev 2012-01-12 11:50:06 följande:
    Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs
    Blir man avstängd för det? Trodde det var lite högre i tak än så. Det kan kanske uppfattas som uppmanande till lagbrott men å andra sidan är hets mot folkgrupp det med och det finns det en del inlägg i den stilen.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 13:12:13 följande:
    Blir man avstängd för det? Trodde det var lite högre i tak än så. Det kan kanske uppfattas som uppmanande till lagbrott men å andra sidan är hets mot folkgrupp det med och det finns det en del inlägg i den stilen.

Man kan ju få skrivförbud för nästan vad som helst, allt beror på om någon anmäler.

Jag skulle kunna anmäla 5862 inlägg i den här tråden och få er avstängda halva bunten (inklusive mig själv) {#emotions_dlg.djavulsk}.
    Ibland skaffar man sig fiender och under min mest aktiva period när jag bara skrev i politiktrådarna fick jag varningar för typ allt. Allt kan bli "fokus på person istället för sak" "kränkning" osv.

Löjligt.    
    Eau de Salope
  • Yoyna
    Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs

Du tror inte att du blir avstängd igen då eftersom du fortfarande tycker det är ok?

Själv tycker jag att varje vuxen människa är fri att ta egna beslut oberoende av hur kloka eller inte de är... Obestämd
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2012-01-12 08:11:21 följande:
    Tack han verkar nöjd med det.

Men du vet väl BJ, att trosskydd har man för att skydda trosorna inifrån. Inte för att skydda sig mot att någon besudlar trosorna utifrån.
    Ok, jag trodde det var tvärtom. Obestämd

Den här tjejen använder ett löv som skydd. Hon har kanske hittat lövet ute i skogen.

• Yoyna
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 13:10:21 följande:
    Måste ha tagit miste på person då så klart. Du är ju en liten oskuldsfull flicka.

Jag håller min snuskighet under kontroll. Rovdjuret är hårt kopplad men kämpar för att ta sig fri. Tittar man in i mina ögon så kan han skymtas. Plats!
    Oskyldig

*lägger ett extra koppel om din hals och sätter mig på lagom avstånd med tindrande ögon*
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 09:42:19 följande:
    God morgon!

Jag är mycket förkyld. Behöver en sadistisk utdrivning av förkylningen. 
    det tror jag med.....................
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    det är fullständigt löjligt.......
    jag tycker att du startar en tråd om det,
    undrar vilka det är som stänger av folk ...antagligen några webmasters som saknar både kunskap om demokratiska principer  och omdöme samt att FL behöver stärka sin code of conduct.

Det som hände dig är riktigt illa tycker jag!!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-12 13:10:21 följande:
    Jag röstar för att "release the beast"!
    Naughty by nature